1396-04-23 11:59
1461
0
41435
به قلم مسلم رستمانی؛

یا شیخ ؛ تکلیف از شما ساقط نیست!

جناب حجت الاسلام فضیلت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در جواب منتقدان فصلنامه استارباد مطالبی را به زیور سخن آراستند که مؤیًد افول جایگاه ایشان در حد سمپاتی یک جریان سیاسی می باشد !

به گزارش گلستان ما، جناب شیخ؛ آنچه حضرتعالی فرمودی این گمانه را تقویت می کند که وظیفه مدیریت فرهنگی صرفاً نظارت هست نه ممیّزی و کنترل! در حالی که شما داعیه دار و متولی فرهنگ بوده و باید بر امور مشرف و تصمیم گیرنده در راستای برخورد ارشادی یا ناهی باشی.

جناب شیخ؛ این بیان که دیگران بیایند و گزارش دهند تا حضرتعالی ورود پیدا کنی نقض غرض و در تعارض با وظیفه ذاتی شماست . جنابتان موظف به رصد ماوقع فرهنگی و اخذ تصمیمات بازدارنده در حق تخطی کنندگان هستید این تکلیف و تکالیف همسوی قانونی بر دوش شما نهاده شده .

جناب فضیلت؛ ادعا دارید که چیزی ندیدید ! بله وقتی مدیریت سیاسی و جناحی شد باید هم ندید یا غمض عین کرد! فصلنامه استارباد دیگر چه باید می گفت تا شما باور کنید که آنها همه همّ و غمّ شان معطوف به تطهیر خط نفاق و ایجاد تغییر نگرش مردم نسبت به آنهاست.

حضرت آقا شما با این گفتار باثبات رساندی که گامها از مردم دوستدار انقلاب و آرمانهای حضرت امام ره و مقام معظم رهبری عقب تری .

فرمودی هنوز دیرنشده ، منتقدین باید باشما مکاتبه کنند! مکاتبه کنند که چه بشود؟ آیا میشود دلگرم به اقدام شایسته شما بود درحالیکه باجمله نسنجیده ات مبنی بر « اگر منتقدان دنبال کتک زدن و جوسازی نیستند» کنه ضمیر و تعلق خاطر خود را برملا ساختی!

فرمودی : گیرم اتفاقی افتاده که نیاز به اثبات دارد!

عجبا و اسفا آیا توهین به روحانیت آگاه و پیشرو و پرچمداران نهضت روشنگری با عناوین سخیفی چون « آخوند درباری، آخوند انگلیسی، حقه باز، شارلاتان و..» در نظر شماآنقدر کم اهمیت هست که اینگونه میفرمایی؟! و دهها مورد دیگر که مجال پرداختن در این مقال نیست .

مخلص کلام آن که زیبنده دارالمؤمنین گرگان نیست که عده ای که عناد آشکارشان با انقلاب و دستاوردهای آن نیاز باثبات ندارد با پشتگرمی ناشی از سکوت معنادار متولیان امر مبادرت به تحریف تاریخ و واقعیات انقلاب اسلامی و مصادره آن نمایند به هر حال شما مسئولید و پاسخگو . از تسدیع عذرخواهم

نویسنده: مسلم رستمانی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.