1393-10-15 16:57
2841
0
8390
طنز ؛

پیدا شدن یک مشتری دست به نقد برای تمام نفت عربستان

یک مشتری دست به نقد برای تمام نفت عربستان پیدا شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از اترک، حالا که عربستان قصد به زانو درآوردن کشور ایران را دارد ،یک ایرانی ساکن یکی از نقاط مرزی یکی از استانهای این کشور که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار اترک گفت: من حاضرم تمام دارایی خود را برای خرید تمام نفت عربستان تا قطره ی آخرش بدهم تا عربستان به آرزویش که فشار شدید به ایران اسلامی است برسد.

این مرد روستایی در حالی که بر جایگاه اشرافیش تکیه زده بود خطاب به سران سعودی عربستان گفت: من به پادشاه و شاهزاده های عربستانی می گویم : اگر شاه تو بمیری و اگر شاهتان ای شاهزاده ها بمیرد ، دیگر نفتتان را به پشیزی هم نمی خرم و آن وقت شما دیگر باید آرزوی فشار به ایران را به گور ببرید.

این فرد در ادامه افزود: نام من به عنوان نفر اول ثروتمند ترین مردم جهان در کتاب ثبت رکوردهای عالم ثبت شده و آنها می توانند نام مرا در این کتاب ببینند.

او گفت: برای اینکه جا و مکان او لو نرود دولت عربستان می تواند از طریق سایت خبری اترک و در قسمت نظرات قیمت نهایی تمام نفت خود را پیشنهاد دهد.

مرد روستایی به دولت عربستان پیشنهاد کرد، آن دولت نباید در این معامله پای نیروهای امنیتی، تروریستی داعش و بقیه ی نیروهای مرتبط با خود را به این معامله باز نماید.

مرد روستایی سپس به سراغ آخرین گوسفند بیرون مانده از آغل رفت و گفت: من چوپان گوسفندان این روستا هستم و تمام درآمدم ماهی 400هزار تومان است که چون از راه حلال به دست می آورم به نظر من به تمام ثروت عالم می ارزد.

از وقتی شنیدم که دولت عربستان قصد توطئه برعلیه کشورم را دارد نیت کردم تمام پولهایم را برای خرید تمام نفت عربستان پس انداز کنم و وقتی تمام نفت عربستان را خریدم آن وقت همه ی نفت آنها را به کشور خودم داده تا به قیمت مناسب به مشتریهایش بفروشد تا دل عربستان بسوزد و این دولت سعودی وهابی متلاشی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.