1396-02-20 07:09
870
0
38821
دبیر ستاد انتخابات گلستان:

۸ هزار و ۵۸ نامزد انتخابات شوراها در استان گلستان تائید شدند

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به نهائی شدن تائید صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان گلستان گفت: ۸ هزار و ۵۸ نامزد انتخابات شوراها در استان گلستان تائید شدند.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدعلی میرباقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نهائی شدن تائید صلاحیت نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر و روستا در استان گلستان، اظهار داشت: در انتخابات شورای شهر و روستا در استان گلستان بیش از 8 هزار و 470 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد صلاحیت 8 هزار و 58 نفر تائید شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد صلاحیت بیش از 6 هزار و 648 نفر در روستاها و صلاحیت یک‌هزار و 374 نفر در شهرهای استان تائید شد.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان تاکید کرد: در این مدت 261 نفر از ثبت‌نام‏کنندگان در انتخابات هم از ادامه رقابت‌ها انصراف دادند و از افراد ثبت‌نام کننده هم 161نفر صلاحیتشان در مراجع چهارگانه احراز نشد.

میرباقری افزود: تبلیغات انتخابات از 21 اردیبهشت در استان گلستان آغاز می‎شود و تا 28 اردیبهشت ادامه دارد و انتخابات دوازدهمین  دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می‌شود.

میرباقری ادامه داد: در استان 537 روستا شاهد انتخابات خواهند بود که از این تعداد در 168 روستا، 5 نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی و بقیه روستاها 3 نفر را برای شوراهای اسلامی انتخاب خواهند کرد.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: در 26 شهر استان گلستان، 5 نفر به عنوان شورای شهر و در 3 شهر علی آبادکتول، گنبدکاووس و بندرترکمن 7 نفر و گرگان 9 نفر منتخبان شورای شهر خواهند شد./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.