1394-04-21 05:23
4593
1
17433
چهل سال بعد در چنین روزی؛

بستري شدن مذاكره‌كنندگان غربي در بخش مراقبت‌هاي ویژه

بغض مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای ایران در هنگام مذاکره با نمایندگان کشورهای پنج به علاوه یک، ترکید.

گلستان ما: به گزارش خبرگزاری‌ها "احسان علیخانی" که از امسال به عنوان مذاکره‌کننده ارشد ایران انتخاب شده در هنگام مذاکرات با بیان خاطرات دوران جوانی خود از برنامه تلویزیونی"ماه عسل" اشک نمایندگان شش کشور مذاکره‌کننده را درآورد و بغض خودش هم با صدای مهیبی ترکید.

شنیده‌های خبرنگاران از "وین" حاکی است تمامی مذاکره‌کنندگان پس از شنیدن ماجرای مشكلات "علیخانی" و اطلاع یافتن از دستمزد اندک ایشان برای اجرای این برنامه راهی بیمارستان شده‌اند که غیر از مذاکره‌کننده ارشد کشور فرانسه که در بخش مراقبت‌هاي ویژه بستری است حال عمومی دیگر مذاکره‌کنندگان خوب است. 

از قرار اطلاع مذاکره‌کنندگان که تحت تاثیر سخنان "علیخانی" قرار گرفته بودند با انتقاد از دولت ایران که در این سال‌ها این عنصر تاثیرگذار را به محل مذاکرات نفرستاده بود با تولید هرگونه سلاح اتمی در ایران موافقت کردند و خواستار انتقال تکنولوژی ساخت سلاح ویرانگر "بغض علیخانی" شدند که این موضوع از سوی مقامات ایرانی در حال بررسی است.

آخرین حرف الفبا هم به دام افتاد 

بعد از دستگیری سی و یک عنصر خودفروخته باند موسوم به "حروف" الفبا بالاخره حرف "ژ" نیز به دام افتاد. 

شهاب‌الدین جاسمی‌زرگانی - يك مقام مسئول - با ابراز خوشحالی از دستگیری شخصی به نام "ژ" در ماجرای اختلاس بانک "صاد" که توسط آقایان "ت"، "دال"، "میم" هدایت مي‌شد، افزود: خوشبختانه بعد از دستگیری سی و یک حرف از باند "حروف الفبا" نفر سی و دوم هم به دام افتاد و در واقع "ژ" اسم رمز اختلاس‌هاي اخیر بود. 

وی با رد این شایعه که "ژ" مخفف "ژاله" - عمه معاون سابق رئیس‌جمهور خیلی اسبق - است، اعلام کرد: ایشان خاله یکی از معاونان سابق رئیس‌جمهور خیلی اسبق است و در‌خصوص "ژاله" یا "ژیلا" بودن ایشان اظهارنظری نمی‌کنم فقط این را بدانید که ایشان یک "عمه" نیست. 

اين مقام مسئول اظهار داشت: این فرد متخلف تصور مي‌کرد چون حرف "ژ" خیلی مطرح نیست ما ایشان را دستگیر نمی‌کنیم اما نیروهای مخلص ما با تیزبینی تمامی حروف الفبا را زیرنظر دارند و "اختلاس" زیر ابر پنهان نمی‌ماند. 

وی در پایان از رسانه‌ها خواست در‌خصوص اجرای حکم "محمود خاوری" که پیش از این "میم - خ" یا همان "مخ" نامیده مي‌شد، عجله نکنند. 

شهاب جاسمی‌زرگانی در پایان گفت: عجله کار شیطان است و هر کس بخواهد عجله کند او را به اتهام مباشرت در تخلف و همکاری با شیطان دستگیر مي‌کنیم./ سیاست روز

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.