1395-11-17 10:37
2193
0
34791
همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر؛

برگزاری یادواره شهدای ۴ روستای اهل سنت در گلستان/ اهداء ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر (۱۷ بهمن) یادواره شهدای ۴ روستای اهل سنت استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد فلاحی، مسئول اجرای مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به برنامه های (17 بهمن) که با عنوان «انقلاب اسلامی، جوانان، نهضت علمی و اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مراسم متمرکز جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه جامعه روستایی و عشایری در شهرستان های گنبدکاووس و مراوه تپه برگزار می شود.

وی برگزاری همایش فرهنگی اساتید (فرماندهان جنگ نرم) از سوی کمیته دانشجویی در دانشگاه گلستان را یکی دیگر از برنامه های امروز برشمرد و گفت: همچنین از سوی کمیته نیروهای مسلح، بازدید دانش آموزی از سربازخانه ها نیز برنامه ریزی شده است.

فلاحی افزود: یادواره شهدای 4 روستای اهل سنت نیز به همت کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان در روستای کوزه لی برگزار می شود. همچنین امروز 200 سری جهیزیه به نوعروسان از سوی کمیته همیاری و تشکل های مردمی انجام افزود.

به گفته وی، همایش 2500 نفره یاوران انقلاب در سالن وحدت در آزادشهر، جشنواره غذاهای بومی و محلی، ویزیت رایگان روستاییان در اسلام آباد شهرستان آق قلا و همچنین برگزاری مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی (10 شب در 10 مسجد) در مسجد حضرت رسول (صلی الله و علیه و آله وسلم) کوی چاله باغ شهر گرگان از دیگر برنامه های این روز است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.