1393-11-21 14:59
1069
0
10320
همزمان با ایام ا... دهه فجر؛

دیدار مسئولین دانشگاه پیام نور استان گلستان با خانواده شهدای انقلاب اسلامی

به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر دکتر شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه به منظور تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنان با خانواده ی سه شهید انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گلستان ما ، دکتر قربان شهریاری با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر توجه ویژه به تکریم خانواده ی شهدا بعنوان یک وظیفه ملی و دینی گفت:خانواده‌ی معظم و معزز شهدا جزء ذخایر این انقلاب هستند و آرامش و امنیت کنونی جامعه در سایه جانفشانی‌ها و خون پاک این عزیزان است و خدمت به آنان توفیقی الهی است.

در این دیدار رئیس دانشگاه با اشاره به نقش شهدا در دفاع از ارزشهای اسلامی و پیشرفت کشور بیان داشت: پیشرفتهای امروز کشور در همه عرصه ها از جمله بخش علمی، مرهون خون شهداست و وظیفه همه ی مردم بویژه ما مسئولین در این سنگر را حفاظت از خون و دستاوردهای شهدا و تلاش در سنگر علم و دانش برای پیشرفت ایران اسلامی دانست.

این مقام مسئول عزت ، استقلال و سربلندی میهن عزیز را حاصل خون شهدا و صبر خانواده شهدا، وحدت مردم و حمایت آن‌ها از نظام دانست و اذعان داشت: ما باید همیشه یاد امام و شهدا را گرامی بداریم و با تاسی به مکتب شهدا راه فلاح و رستگاری را شناخته تا در صراط مستقیم حرکت نمائیم.

وی در پایان یادآور شد: شهیدان والامقام قربانعلی یوسفی، فریدون قرنجیک و برادران نجار از شهدای عزیز و افتخارات این استان محسوب می شوند که امیدواریم دانشجویان دانشگاه پیام نور با شناخت زندگی سراسر عشق و ایمان این شهدای والامقام، ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.