1393-08-05 15:34
6098
0
4951
هوشیار باشید ؛

قرص های جوشان تقلبی "ویتامین سی" در بازار + تصاویر

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات سازمان غذا و داروگفت: در بازرسی های به عمل آمده قرص های تقلبی جوشان با مارک(hansal) مولتی ویتامین c دارای برچسب کنترل اصالت تقلبی می باشد. 

به گزارش گلستان ما به نقل از ایفدونا، مهندس علی اکبر جعفریاری، مدیرکل آمار و فناوری  اطلاعات سازمان غذا و دارو ضمن هشدار به شهروندان گفت: در بازرسی های به عمل آمده قرص های تقلبی جوشان با مارک(hansal) مولتی ویتامین c که دارای برچسب کنترل اصالت تقلبی به شماره (9296610009672574) مشاهده شد که از مردم می خواهیم که از مصرف این قرص ها با ویژگی های ذکر شده پرهیز نمایند.

 

وی به شهروندان توصیه کرد: اگر چنین قرصی را با مشخصات ذکر شده خریداری کرده اند به فروشنده عودت دهند و فروشندگان نیز موظف هستند آن ها را جمع آوری کرده و در عین حال که به دانشگاه های زیربط اعلام می کنند به شرکت پخش عودت دهند و وجه خود را نیز دریافت نمایند.

مهندس جعفر یاری در ادامه اظهار داشت: شرکت پخش نیز باید وارد کننده متخلف را به بازرسی سازمان غذا و دارو معرفی کند.

 
 
 
 

مدیر پروژه کنترل اصالت سازمان غذا و دارو گفت: کسانی هم که از محل چاپ برچسب اصالت با شماره کنترل 16 رقمی (9296610009672574) مطلع هستند باید محل آن را به حراست وزارت ارشاد و سازمان غذا و دارو گزارش نمایند تا با متخلف برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ن

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.