1393-11-18 17:35
2310
0
10129

دستورالعمل ارتش برای حذف قسم به قرآن و مذهب از آگهی استخدام !

ارتش رژیم شاه طی بخشنامه‌ای به کلیه واحدها و ادارات تابعه فرماندهی لجستیکی اعلام کرد: «در آگهی استخدام نبایستی مذهب ذکر گردد».

به گزارش گلستان ما، به دنبال مصوبه انجمن‌های ایالتی و ولایتی که رژیم سعی داشت با حذف شرط اسلام از شرایط انتخاب شوندگان و نیز تبدیل قسم به قرآن مجید به یکی از کتب آسمانی و زمینه‌های تسلط هرچه بیشتر بیگانگان از اسلام را بر مردم مسلمان ایران فراهم کند.

همانطور که در سند ملاحظه می‌شود ارتش رژیم شاه طی بخشنامه‌ای به کلیه واحدها و ادارات تابعه فرماندهی لجستیکی اعلام کرده است: «در آگهی استخدام نبایستی مذهب ذکر گردد».

این سند و سند بعدی در یورش ساواک به بیت امام(ره) در قم به دست آمده است که برگ خبر آن به شماره 88287/316 - 21/12/46 در مجموعه اسناد «کارشکنی‌ها و توطئه‌ها علیه امام» آمده است.

بخشنامه ارتش به واحدهای تابعه به شرح زیر است:

از: آجودانی کل فرماندهی لجستیک - دایره خدمات

به: کلیه واحدها و ادارات تابعه فرماندهی لجستیکی

برابر شماره 6280/529/4 مورخه 43/4/30 اداره روابط عمومی ستاد بزرگ ارتشتاران که به اداره آجودانی کل نیروهای مسلح شاهنشاهی اعلام گردیده در آگهی‌های استخدام نبایستی مذهب ذکر گردد.

دستور فرمایید ضمن در مظر گرفتن مراتب فوق کلیه آگهی‌های استخدام را از طریق این فرماندهی ارسال تا به اداره روابط عمومی ستاد بزرگ ارتشتاران فرستاده شود. از ارسال مستقیم آگهی استخدام به روزنامه جدا خودداری نمایید.

فرماندهی لجستیکی
سپهبد فاضلی
از طرف سرتیپ مستوفی
لجستیکی سازمان تدارکات فنی ارتش کار این سازمان تقریبا سری است. / تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.