1393-10-05 20:29
903
0
8120

9 دی 88 رسوایی سیاسی بزرگی برای فتنه انگیزان بود / روحانی باید مراقب باشد شیطان صفتان از اظهاراتش سوء استفاده نکنند

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی گفت : در واقع 9 دی 88 رسوایی سیاسی بزرگی برای فتنه انگیزان بود که قطعا ارزش آن کم‌تر از انقلاب نیست.

به گزارش گلستان ما، عیسی امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین پیام حماسه عظیم 9دی خنثی کردن توطئه‌های که در مخالفت با ولایت فقیه و به قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت بود، اظهارکرد: در واقع 9 دی 88 رسوایی سیاسی بزرگی برای فتنه انگیزان بود که قطعا ارزش آن کم‌تر از انقلاب نیست.

وی ادامه داد: ولی امر مسلمین زمان با شمشیر برنده ملت که آغشته به شور حماسه حسینی بود، پیامی عاشورایی را به نمایش گذاشتند که این شور و بصیرت توانست تمام توطئه‌های فتنه انگیزان را برملا و خنثی سازد.

امامی در پاسخ به این سوال که نظر شما در خصوص برخی اظهارات مبنی بر مواجهه دولت با مجلس در پی اصرار نمایندگان مجلس بر فتنه به عنوان خط قرمز چیست ، گفت:  مجلس یک مجلس ولایی است و با اصرار بر خطوط قرمز نظام انجام وظیفه کرد، با اینکه دولت را به مقابله با مجلس و اصرار بر فتنه انتساب دهیم موافق نیستم، شخصیت روحانی یک شخصیت خاص است که مهر تائید مقام معظم رهبری بر ایشان هم بیانگر همین مطلب است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: به هر حال ما باید تلاش کنیم روحانی را با اصالت روحانیت ایشان ببینیم ضمن اینکه ایشان نیز باید مراقب باشند شیطان صفتان و یا به تعبیری فتنه انگیزان از این اظهارات و اتفاقات سوء استفاده نکنند که قطعا شخص روحانی خط قرمز و حریمی دارد و در زمان معرفی خودشان هم به این خطوط معتقد بودند. 

وی در ادامه تأکیدکرد: برخی دولتمردان دولت یازدهم نیز به صراحت در رابطه با فتنه88 موضع گیری کردند و این بیانگر این است که فتنه خط قرمز همه ماست. 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس درادامه خاطرنشان کرد: نسل جوان ما باید امروز به خود ببالد که پا جای پای خیل عظیمی از فرزندان این نظام گذاشته که روزی با همین روحیه بسیجی جان باختند و به عنوان مدافع ارزش‌ها در میدان دفاع، خصلتی بسیجی با طعم شهادت به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه اگر همه جامعه به ویژه دانشجویان روحیه بسیجی پیدا کنند بهترین پاسداران از ارزش‌ها خواهند بود ، تصریح کرد: به نظر می‌رسد در این برهه از زمان با توجه به حال و هوای دانشجویان در فعالیت‌های مختلف اعم از فعالیت در مناسبت‌های مذهبی و عاشورایی و فعالیت درعرصه بسیج سازندگی و اردوهای جهادی، بیش ترین حاکمیت تفکر بسیجی را در دانشگاه‌ها شاهد هستیم که این یک فرصت طلایی برای نظام به شمار می‌رود تا با استفاده از آن از ارزش‌های خود پاسداری کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.