1393-10-07 10:05
1288
0
8115

9 دی قدرت رهبری نظام در به صحنه کشاندن مردم را ثابت کرد/ ولایت پذیری مردم در حماسه ۹ دی هویدا بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردکوی گفت: امام راحل (ره) با کسانیکه در بدو امر در انقلاب نقش داشتند و در میانه راه از انقلاب خودشان را کنار کشیدند و در مقابل انقلاب ایستادند در حصر نگه داشتند و امروز هم رهبر معظم انقلاب همان شیوه را در پیش گرفتند.

به گزارش گلستان ما، حمزه جلالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردکوی در آستانه حماسه 9 دی در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: روز 9 دی به فرمایش رهبر انقلاب با حضور میلیونی مردم مسلمان ایران یک روز حماسی و ماندگار و ملی می باشد که تمام احزاب معاند که در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند آنها را رسوا نمودند.

جلالی افزود: همانطور که در زمان پیامبر اسلام (ص) در جنگ احزاب همه گروه ها برای نابودی اسلام کمر همت بسته بودند با مدیریت پیامبر اسلام و هدایت الهی نقشه دشمنان اسلام نقش برآب شد همانا در 9 دی هم با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری و حضور میلیونی مردم مسلمان نقشه های شوم دشمنان نقش برآب شد.

در فتنه 88 معاندین عکس امام (ره) را پاره کردند و به رهبری اهانت نمودند 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردکوی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که فتنه 88 چه هزینه هایی را بر دوش اسلام و انقلاب گذاشت، گفت: در فتنه 88 مخالفین نظام با تمام قوا پای کار آمدند و به مقدسات نظام توهین کردند و عکس امام (ره) را پاره کردند و به پایگاه بسیج حمله کردند، به رهبری اهانت نمودند و از طرف دیگر قدرت های مخالف نظام از قبیل آمریکا و دیگر قدرت ها بر علیه نظام موضع گرفتند و در سطح بین المللی هزینه های سیاسی زیادی را پرداختیم و در سطح داخلی مسائل اقتصادی و اجتماعی به وجود آمد.

این مقام آموزشی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر اینکه نظام اسلامی با فتنه گران باید چگونه برخورد کند، بیان داشت:در زمان امام (ره) موارد مشابه ای از قبیل فتنه منتظری، آیت الله قمی و صانعی پیش آمد که امام خمینی (ره) در برخورد با این افراد هرگز آنها را محاکمه و زندانی نکرد بلکه در حصر نگه داشت و امروز هم رهبر معظم انقلاب علی رغم اینکه بعضی ها معتقدن که سران فتنه باید محاکمه شوند اما رهبری انقلاب حصر سران فتنه را همانند حضرت امام در پیش گرفتند اما کسانی که به نظام از نظر فیزیکی برخورد نمودن قطعا یا در زندان هستند و یا به مجازات رسیدند.

ولایت پذیری در حماسه 9 دی کاملا هویدا بود

حمزه جلالی در ادامه این گفتگو حضور حماسی مردم ایران در 9 دی 88 را اثبات قدرت رهبری نظام در به صحنه کشاندن همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: در 9 دی بصیرت اکثریت جامعه نسبت به رهبری به اثبات رسید ولایت پذیری در حماسه 9 دی کاملا هویدا بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری از سوی خبرنگار رادکانا که نظر شما در خصوص اظهارنظر برخی افراد که قصد تطهیر اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین (ع) در فتنه 88 دارند چه می باشد؟ آیا شما هم موافق این افراد هستید؟، گفت: کسانی که در فتنه 88 علی رغم اینکه رهبری معظم انقلاب فرمودند که باید توبه کنند و توبه نکردند و به رفتار معاندانه خود ادامه دادند چنین افرادی مستحق تخفیف مجازات نیستند چون به مقدسات ملت مسلمان اهانت کردند باید از عملشان توبه کنند. بنده موافق نیستم.

جلالی در خاتمه در خصوص حکم سران فتنه اظهار داشت: همانطور که در سخنان آغازینم عرض کردم امام راحل (ره) با کسانیکه در بدو امر در انقلاب نقش داشتند و در میانه راه از انقلاب خودشان را کنار کشیدند و در مقابل انقلاب ایستادند در حصر نگه داشتند و امروز هم رهبر معظم انقلاب همان شیوه را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.