1396-01-16 08:36
1209
0
37397

ششمین جلسه ستاد انتخابات بندرترکمن برگزار شد

ششمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بندرترکمن روز گذشته با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار، شیرنگی معاونت فرمانداری، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، عبدالحکیم فیروزی فرماندار بندرترکمن ضمن تبریک سال نو گفت : کلیه اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند با تدابیر لازم در تمامی حوزه ها شرایط و بستر را برای حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم سازند.

وی در ادامه گفت: بر اساس قانون (ماده 67 مکرر 1) همه ادارات بایستی ضمن همکاری با ستاد انتخابات شهرستان لوازم و امکانات و نیروی مورد نیاز در برگزاری انتخابات را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

در ادامه شیرنگی معاونت فرمانداری ضمن تبریک سال نوگفت: شرایط انتخابات یک شرایط مهم و حساس است لذا با همکاری و هماهنگی بین اعضای ستاد انتخابات با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت زمینه حضور مشارکت حداکثری مردم را فراهم سازیم. در ادامه شیرنگی گفت: کمیته های چندگانه ستاد در کنار هم و به موازات حرکت کنند و مجموعه اقدامات خود را بصورت مطلوب انجام دهند.

در ادامه بخشداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.