1396-01-03 20:25
2310
0
36941
رییس ستاد انتخابات شهرستان رامیان خبرداد؛

نام نویسی 49 نفر در چهارمین روز ثبت نام شوراها در شهرستان رامیان/ 169 نفر در مجموع 4 روز نخست ثبت نام کردند + اسامی و تصاویر

رییس ستاد انتخابات شهرستان رامیان از ثبت نام 49 نفر در چهارمین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در گفتگو با گل رامیان گفت: تا پایان چهارمین روز از گذشت ثبت نام کاندیدای انتخابات دوره پنجم شوراهای شهر و روستا، در مجموع 169 نامزد در شهرهای رامیان، دلند، خان ببین و تاتارعلیا و روستاهای تابعه بخش مرکزی و فندرسک در حوزه این شهرستان ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: از این تعداد، در پایان روز چهارم ثبت نام کاندیدای انتخابات دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا 49 نفر با مراجعه به فرمانداری و بخشداری مرکزی و فندرسک این شهرستان ثبت نام کردند.

وی افزود: از مجموع 49 نفر ثبت نام شده در پایان روز چهارم، 2 نفر مربوط به شهر خان ببین (یک زن و یک مرد)، یک نفر شهر دلند (1 مرد)، 4 نفر شهر تاتارعلیا (4 مرد)، 26 نفر مربوط به بخش مرکزی (23 مرد و 3 زن)، 16 نفر مربوط به بخش فندرسک (16 مرد) می باشند.

صادقلو بیان کرد: از تعداد 169 نفر، 10 نفر در شهر رامیان، 7 نفر در شهر خان ببین، 11 نفر در شهر دلند و 12 نفر در شهر تاتارعلیا ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به تفکیک حوزه های انتخابیه روستایی تصریح کرد: در حوزه روستاهای بخش مرکزی تعداد 77 نفر و در حوزه روستاهای بخش فندرسک تعداد 52 نفر موفق به ثبت نام شدند.

نامزدهای شورای پنجم که امروز به فرمانداری این شهرستان برای ثبت نام مراجعه کردند به شرح زیر است.

در ساعات اولیه از آغاز چهارمین روز ثبت نام دو نامزد از شهر تاتارعلیا در فرمانداری شهرستان رامیان حضور یافته که یکی از نامزدها تمایلی برای انتشار نام و تصویرش نداشت و نامزد دیگر بدون انتشار تصویر به نام رشید جرجانی فرزند سالار با مدرک کارشناسی و بیکار ثبت نام خود را انجام دادند.


3- محمود جعفری فرزند علی متولد 1347 با مدرک لیسانس و فرهنگی از شهر خان ببین

enteshorap32


4- نرگس شعبانی فرزند محمد صادق اولین بانوی جوان نامزد از شهر خان ببین و متولد 1363 با مدرک کارشناسی ارشد و با شغل حسابدار شرکت ثبت نام کرد.

enteshorap33


5- علی جرجانی فرزند گرجی، متولد 1343، مدرک لیسانس، فرهنگی بازنشسته و عضو فعلی شورای شهر تاتارعلیا در انتخابات شورای پنجم ثبت نام کرد.

enteshorap34


6- ناصر صادقی مهر فرزند نیازمحمد، متولد 1355، لیسانس با شغل دفتریار اسناد رسمی از شهر دلند، که تمایلی برای انتشار تصویر نداشت به عنوان دیگر نامزداین شهر  ثبت نام کرد.


7- کریم امینی فرزند حسن، متولد 1340، فوق دیپلم و فرهنگی از شهر دلند 

enteshorap36


8- قدرت اله رجبلو فرزند بهرامعلی متولد 1343، فوق لیسانس، شهردار سابق رامیان برای این دوره از انتخابات شورا ثبت نام کرد.

enteshorap35


9- عبدالجلیل جرجانی فرزند حسن، متولد 1353، لیسانس، با شغل آزاد از شهر تاتارعلیا

enteshorap37


10-  لیلا برزمینی فرزند حسن، متولد 1353 ،فوق لیسانس و عضو فعلی شورای شهر دلند و اولین بانوی جوان این دوره از انتخابات شورا از شهر دلند

enteshorap39


11- سلیمان جرجانی فرزند نورجان، متولد 1365، لیسانس، شغل آزاد از شهر تاتارعلیا

enteshorap38

بازدید علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر و عضو هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستای استان گلستان ازحوزه انتخابیه شهرستان رامیان

enteshorap41

بازدید معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و رییس ستاد انتخابات استان گلستان از حوزه انتخابیه شهرستان رامیان

enteshorap40

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.