1394-07-15 02:09
1294
0
21612
در اتاق گرگان برگزار شد:

نشست هم اندیشی بررسی و آسیب شناسی قانون رفع موانع تولید

نشست هم اندیشی  بررسی و آسیب شناسی  قانون رفع موانع تولید با حضور فعالان اقتصادی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری استان گلستان به میزبانی اتاق گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی گرگان در این جلسه بیان داشت: اتاق بازرگانی گرگان با عنایت به مشکلات پیش رو تولید کنندگان، برگزاری این نشست ها را  بسیار موثر و کارگشا دانسته و اشاره کرد در این جلسات بیان راه کارهای رفع موانع تولید مورد توجه خواهد بود.

 رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان ادامه داد:دولت مردان کشور به مشکلات اقتصادی اشراف داشته و با بیان راه حل از سوی تولید کنندگان و متخصصان قطعا در رفع آن تلاش خواهند کرد.

وی اظهار داشت: نگهداری واحد های تولیدی و صنعتی از ایجاد سرمایه گذاری و اجرای طرح مهمتر بوده، لذا باید در پی حفظ طرح های اجرا شده در سنوات گذشته ارتباط بخش خصوصی و دولت تقویت گردد.

11111

بهرامی افزود: با توجه به شکننده بودن فضای کسب و کار، این موضوع باید مورد بررسی و حمایت بیشتری قرار گیرد زیرا در صورت ادامه با مشکلات اساسی روبرو خواهیم شد .

مرگدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری استان گلستان کفت: رویکرد این کارگروه معطوف به تعیین و تدوین راهکار هایی باشد که بتوان از  طریق قوانین موجود و شناخت قوانین مزاحم وضع را به مطلوب تغییر دهیم.

وی در خاتمه ابعاد فعالیت کمیته ماده 76 را به شرح ذیل بیان کرد: شناسایی قوانین، مقررات و بخشنامه‌های مخل تولید و سرمایه‌گذاری در ایران ، قوانین و مصوبات و بخشنامه‌های مزاحم ، خلاء قانونی ، اجرای نادرست یا ناقص قوانین ، پیشنهاد اصلاح قوانین و مقررات ، ارتقاء امنیت اقتصادی، حقوق مالکیت و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید و صادرات و اشتغال ، چگونگی کاهش قیمت تمام‌شده کالاها و خدمات در ایران ، ارتقاء کیفیت و رشد تولید ،موارد مربوط به سرمایه‌گذاری و تولید و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاریها و ظرفیتهای موجود ، نظرخواهی مستمر از تشکل های تولیدی و صادراتی سراسر کشور ، بررسی و پردازش مشکلات و خواسته‌های آنها و یا اصلاح یا تدوین پیش نویس قوانین و مقررات تهیه گزارش ها و راهکار ها در قالب پیشنهاد.

انتهای پیام /

222222

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.