1394-07-14 12:31
1994
0
21596
ملی پوش قایقران گلستانی تیم ملی:

بعد از کسب سهمیه المپیک از قایقرانی خداحافظی خواهم کرد

ملی پوش قایقران گلستانی با بیان اینکه فقط به مدال طلای قایقرانی فکر می کنم اظهار کرد: بعد از کسب سهمیه المپیک از قایقرانی خداحافظی خواهم کرد.

به گزارش گلستان ما، عادل مجللی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت خود پیش از مسابقات آسیایی اندونزی، اظهار کرد: از اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی قایقرانی هستم و خدارا شكر تمرينات به خوبی پيش می رود.

مجللی که هم اکنون آخرین اردوی آماده سازی را در کشور لهستان پشت سر می گذارد، افزود: برای مسابقات آسیایی که از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ آبان ماه در کشور اندونزی برگزار می شود، آماده می شوم.

وی درباره مربی لهستانی رشته کانو کانادایی گفت: ورزشکاران چینی زیرنظر آقای مارک (پلوخ) در دو دوره المپيک آتن و پكن توانستند مدال طلا كسب كنند و وی در عرصه مربیگری افتخارات زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی كه با اين مربی كار می كنم به مدالی جز طلا فکر نمی کنم و فقط با كسب این مدال می توانم سهميه المپیک بگيرم.

مدیرکل قبلی ورزش ماهی یکبار با من تماس می گرفت

این ملی پوش گلستانی با بیان اینکه هدفم تنها كسب سهميه نيست، اظهار کرد: من هروقت به قولی که داده ام، عمل کرده ام و این بار نیز شما شاهد خواهيد بود به اهدافم خواهم رسید.

مجللی درباره اظهارات اخیر مدیر تیم های ملی مبنی بر تکرار نشدن اشتباهات گذشته از سوی این ورزشکار اظهار کرد: در اين خصوص من واقعا منظور ايشان را متوجه نشدم.

وی افزود: من تا الان اشتباهی در هيچ مسابقه ای انجام نداده ام و جالب اينجا است كه امسال بهترين نتایج فدراسيون قايقرانی را در طول تاريخ كسب كرده ام.

وی همچنین درباره میزان توجه مسئولان ورزش استان بیان کرد: انتظار زیادی درباره مسائل مادی ندارم اما مدیرکل قبلی ورزش استان حداقل ماهی یکبار با من تماس می گرفت و جویای احوالم می شد اما اکنون اینگونه نیست.

بعد از کسب سهمیه المپیک، خداحافظی می کنم

ملی پوش مسابقات قایقرانی در بخش کانو کانادایی کشورمان با بیان اینکه امسال هزينه های زیادی انجام داده ام، گفت: هر چه هديه رياست جمهوری بود هزينه كردم و با اين وضعيت بعد از كسب سهميه از ورزش خداحافظی خواهم كرد.

عادل مجللی تصریح کرد: من فقط برای کسب سهمیه به ورزش ادامه می دهم زیرا می خواهم اين طلسم را بشكنم و عملکرد به یاد ماندنی باقی بگذارم.

مجللی درباره وضعیت برادر کوچکتر و ملی پوش خود نیز گفت: با «حبیب» صحبت كردم و تصميم گرفتيم وی ديگر تمرين نكند زیرا فایده ای ندارد!

وی ادامه داد: حبيب اگر واقعا ٢ سال مداوم تمرين كند مطمئن باشيد در سرعت از من بهتر خواهد شد، اما من اين همه تمرين كرده ام نتیجه چه شد؟ الان وقتی قايقرانی را كنار بگذارم حداقل ١٠ تا عمل جراحی بايد انجام دهم.

وی با انتقاد از اهدای هدایای نامتعارف به او پس از کسب برنز آسیا خاطرنشان کرد:  روزانه چهار وعده تمرين انجام می دهم كه هر وعده دست کم دو ساعت طول می كشد برای رقابت بر سر چند صدم يا هزارم ثانیه اما بعد از کسب مدال هدایایی مانند دیس و پتو به من می دهند!

این ملی پوش قایقرانی در پایان از هیئت قایقرانی استان قدردانی کرد و گفت: من از هيئت استان راضی هستم زیرا همیشه برنامه های خوبی برای من و دوستانم داشته اند.

تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد مجللی

گفتنی است؛ عادل مجللی متولد سال ۷۲ در شهرستان بندرترکمن استان گلستان، در مسابقه نهایی کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مردان بازی های آسیایی ۲۰۱۴ با حریفانی از اندونزی، قزاقستان، ازبکستان، چین، ژاپن، کره، تاجیکستان و هند رو به رو شد و در نهایت با زمان ۳۹ ثانیه و ۶۶۹ هزارم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز کسب کرد.

مجللی با قرار گرفتن در رده نهم جهان بهترین نتیجه قایقرانان کشورمان در طول تاریخ حضور در کاپ جهانی آبهای آرام در یک ماده المپیکی را به دست آورده است. وی در سال ۹۱ در مسابقات زیر ۲۳ سال اسلواکی۳ مدال طلا کسب کرد. پیش از آن در سال ۲۰۰۹ در ۳ رشته شرکت کرد و یک طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورد.

در سال ۲۰۱۱ در رده بزرگسالان مسابقات قهرمانی آسیا به نشان طلا دست یافت و همان سال در مسابقات جهانی آلمان در حالی که شانس کسب مدال داشت به مقام پنجم رسید. ۲ بار در قالب تیم استانی در رقابت های تاجیکستان عنوان نخست را کسب کرد و در مسابقات سال گذشته ازبکستان نیز یک مدال طلا و یک مدال برنز تصاحب کرد.

وی ابتدای سال جاری در مسابقات آبهای آرام کاپ یک قهرمانی جهان در کانو کانادایی ۵۰۰ متر مدال برنز گرفت. پس از آن مسابقات، فدراسیون جهانی قایقرانی از عادل مجللی تمجید کرد و در سایت خود نوشت: این برای اولین بار است که یک ایرانی در سطح جهانی قایقرانی می تواند مدال کسب کند.

وی چندین رکورد داخلی را نیز به نام خود ثبت کرده است. از جمله آن برای اولین بار در تاریخ قایقرانی ایران به مسابقه نهایی روسیه در سال ۲۰۰۹ راه پیدا کرد. سال ۲۰۱۲ نیز باز هم در مسکو برای نخستین بار در رقابت های کاپ جهانی به رتبه سوم دست یافت. ضمن این که بهترین رکورد کانو هزار متر و ۲۰۰ متر ایران در اختیار این پاروزن گلستانی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.