1394-07-13 16:25
1558
0
21535
افشاگری ستاره سایپا علیه یک بوقچی سرخ؛

خاک بر سر پرسپولیسی که کاپیتانش نوروزی است

ستاره سایپا مدعی شد یک بوقچی که حالا در صف اول عزاداران هادی نوروزی است، بعد از باخت پرسپولیس مقابل سایپا داد زد خاک بر سر تیمی که کاپیتان آن نوروزی است!

به گزارش گلستان ما، هادی نوروزی که دوست و دشمن گواهی می دهند با اخلاق بود و دنبال حاشیه نبود، حالا دار فانی را وداع گفته و همه از خوبی هایش می گویند.

این وسط یک سری بوقچی هم کاسه داغ تر از آش و داسه دلسوزتر از مادر شده اند و ادعا می کنند فقط آنها نوروزی را دوست داشتند و بقیه برایش اشک تمساح می ریزند.

 اما یکی از ستاره های سایپا درباره این بوقچی حرف هایی می زند که قابل تامل است. وی گفت: «روزی که 2 بر یک پرسپولیس را بردیم، یک بوقچی پرسپولیس در راهروی منتهی به رختکن ورزشگاه آزادی با صدای بلند داد می زد؛ "یعنی ما باید به پیرمردهای سایپا هم ببازیم. چند تا پیرمرد ما را بردند. چون تیم بی عرضه ای هستیم. خاک بر سر پرسپولیس که بدبخت شده و هادی نوروزی کاپیتانش است. وقتی نوروزی و کفشگری می شوند کاپیتان، باید هم حال و روز ما این باشد!»

این بازیکن سایپا افزود: «همان لحظه یکی از همبازیان من سمت این بوقچی رفت و گفت: "خاک بر سر این فوتبال که تو درباره کاپیتان پرسپولیس حرف می زنی! فوتبال را تو به لجن کشیدی! شما بوقچی ها از این و آن پول می گیرید و فضای سکوها را نا امن می کنید و نتیجه اش این می شود که مردم به استادیم نمی آیند."»

جالب است که حالا همین بوقچی در صف اول عزاداران زنده یاد هادی نوروزی است!/ رادنیوز

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.