1394-07-13 20:03
1194
0
21523
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی مهمانان خدا را به کام مرگ کشاند/ خون بی گناهان حادثه منا، آل سعود را در بر خواهد گرفت

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همه بسیجیان و فداییان انقلاب اسلامی آمادگی خشکاندن ریشه آل سعود از سرزمین وحی را دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، حسین کریمی اول، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجاج جانباخته حادثه منا در گرگان، ضمن تسلیت به بازماندگان این حادثه عظیم علی الخصوص رهبر فرزانه انقلاب و مردم استان گلستان گفت: این حادثه نشان داد که آل سعود در اداره حرمین شرفین بی کفایت است که مهمان های خدای متعال را با بی تدبیری و بی مدیریتی به کام مرگ کشاند.

وی در ادامه گفتگو گفت: قطع یقین خون این بی گناهان دامن آل سعود را خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص مواضع صریح رهبر انقلاب بعد از فاجع عظیم منا به حکام آل سعود گفت: طبق فرمایشات معظم اله، ما بحث برادری و حسن همجواری را ملاحضه کردیم و اگر دولت آل سعود در این خصوص پاسخگو نباشند، قطعا با پاسخ سخت و خشن ملت ایران مواجه خواهند شد.

وی گفت: همه ما بسیجیان به همراه همه کسانی که دلداده انقلاب اسلامی ایران هستند، یقین دارند که دولت آل سعود تحت سلطه آمریکا و رژیم منحوس اسرائیل است و در همین باب آمادگی خود را برای هرگونه اقدامی که حضرت آقا فرموند، ریشه آنها را از سرزمین آل سعود بخشکانند.

گفتنی است در حادثه منا بالغ بر ۵۱ زائر استان گلستان به کام مرگ کشیده شدند که این روز ها در استان گلستان در حال تشیع و خاکسپاری هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.