1394-07-13 09:57
1167
0
21514
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

نظم نوین اقتصادی در راه است/ با ورود تکنولوژی تولیدات ملی را افزایش دهیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پساتحریم شاهد یک نظام نوینی در اقتصاد کشور خواهیم بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه،  عبدالکریم رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان مطلب فوق افزود: ما باید تلاش کنیم تا از این موقعیت به‌عنوان فرصت استفاده کرده و تکنولوژی را وارد کنیم و با کمک متخصصان داخلی تولیدات ملی را افزایش دهیم.

وی در خصوص جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور در دوران پساتحریم، گفت: پس از توافق ژنو همه سرمایه‌گذاران خارجی برنامه‌ریزی می‌کنند تا به‌نوعی در عرصه اقتصادی ایران سرمایه‌گذاری کنند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه پس از پساتحریم شاهد یک نظام نوینی در اقتصاد کشور خواهیم بود،‌ افزود: برای جذب سرمایه‌های خارجی نباید احساسی برخورد کنیم و به‌گونه‌ای پیش برویم که مصرف‌کننده کالاهای خارجی نباشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا از این موقعیت به‌عنوان فرصت استفاده و تکنولوژی را وارد کنیم.

رجبی تصریح کرد: ورود سرمایه‌های خارجی در داخل زمانی مفید است که علاوه بر کسب دانش و تکنولوژی آن‌ها بتوانیم با متخصصان داخلی تولیدات ملی را افزایش دهیم،موضوعی که اگر تحقق یابد در راستای همان اقتصاد مقاومتی است.

نماینده شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای متعدد مسئولان سیاسی و اقتصادی دیگر کشورهای به ایران، گفت: سفرهای متعددی از سوی مسئولان خارجی در روزهای اخیر شاهد هستیم مقدمه‌ای برای رقابت اقتصادی است که باید در عرصه‌های صنعتی، گردشگری و اقتصادی توسعه یابد تا گامی به‌سوی توسعه و رونق اقتصادی باشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.