1394-07-11 10:59
1621
0
21410
در صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی کلاله بیان شد:

امام جمعه کلاله: نیروهای مسلح اقتدار خود را به جهان ثابت کنند

امام جمعه کلاله گفت: نیروهای مسلح ایران باید به سطحی از اقتدار برسند که به عنوان مقتدرترین نیروهای مسلح جهان شناخته شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان کلاله در سخنانی اظهار داشت: استقلال در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، و نظامی می تواند ایران را از وابستگی به بیگانگان خارج کند.

وی افزود: نداشتن استقلال در هریک از عرصه های اقتصادی، علمی، فرهنگی و نظامی مانع از پیشرفت در زمینه های دیگر خواهد شد؛ حتی اگر بزرگترین قدرت اقتصادی جهان هم باشیم، ولی وابستگی فرهنگی   مانع رسیدن ما به اهداف خواهد شد.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: خودکفایی اقتصادی نیز به نوبه خود از اهمیت زیادی برخوردار است  و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بر این موضوع با عنوان اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان دارند و نتیجه مقاومت مردم شریف ایران شکست توطئه تحریم اقتصادی بود.

کشیری یکی از لازمه های دنیای امروز را افزایش اقتدار نظامی دانست و گفت: وابستگی نظامی به بیگانه هر کشوری را از پای درمی اورد و نمونه بارز آن عدم موفقیت عربستان در حمله به یمن است چرا که قدرت نظامی این کشور وابسته به بیگانگان است اما قدرت نظامی یمن وابسته به قدرت درونی آن است.

وی ادامه داد: استقلال یافتن در زمینه نظامی می تواند باعث افزایش اقتدار نیروهای مسلح در سطح جهان شود و این نیز مستلزم تلاش و کوشش علمی و نظامی است.

امام جمعه کلاله در پایان سخنان خود تصریح کرد: برقراری عدالت، ایجاد امنیت و افزایش قدرت اقتصادی از وظایف یک حکومت اسلامی است و باید در این زمینه ها تلاش شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.