1394-04-15 11:01
1575
0
17200
معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس:

روز قدس، نماد صف بندی حق علیه باطل است

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: روز قدس روز نماد صف بندی حق بر علیه باطل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، علی علیاری در جلسه برنامه ریزی روز قدس شهرستان با اشاره به این مطلب افزود: روز قدس روز انعکاس صدای مردم بر علیه ظالمان است و باید تصمیمات جدی برای برگزاری هر چه باشکوه تر در راهپیمایی این روز گرفته شود.

81231363-5812834

وی با یک روز تاریخی خواندن روز قدس اذعان کرد: این روز نه تنها برای تمام ایرانیان بلکه برای مسلمانان جهان روزی ماندگار است.

در ادامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبد ضمن اشاره به فضیلت لیالی قدر در خصوص روز جهانی قدس گفت: قدس محور جهان اسلام و وحدت جهان اسلام است و با توجه به اینکه هر ساله، دشمن نیرنگ جدیدی را اجرا می کند، روز قدس می تواند روز اتحاد، همبستگی و همزبانی همه مسلمانان جهان باشد.

567348
حجت الاسلام علی فتحی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که اگر اتفاقی در جهان اسلام بیفتد، مخاطبین ما آمریکا و اسرائیل خواهند بود زیرا تمام مشکلات از سوی این دو است.

وی افزود: روز قدس به عنوان حریم اسلام ، مسلمانان و همه کشورهای اسلامی نامگذاری شده است و به دفاع از مظلومین عالم، حضور ما نقش بسیار موثری دارد.

رئیس شورای هماهنگی شهرستان گنبد در ادامه شروع راهپیمایی روز قدس در گنبدکاووس را ساعت ۱۱از مقابل مسجد قائمیه این شهر اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی تا مقصد مصلی نماز جمعه گنبد ادامه دارد و سپس نمازجمعه برپا خواهد شد.

وی همچنین گفت: نماینده مردم گنبد و داشلی برون در مجلس شورای اسلامی سخنران این روز است و هلال احمر و کمیته امداد نیز در مسیر راهپیمایی چادرهای خود را برپا خواهند کرد و اورژانس نیز در مسیر راهپیمایی حضور دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبد در پایان از برگزاری نمایش خیابانی با توجه به احادیث و روایات قرآنی، مسابقه عکاسی و مسابقه نقاشی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، در این روز خبر داد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.