1394-04-14 12:46
870
0
17159
آیت الله علم الهدی :

کسانی که 70 هزارتومان بلیت کنسرت می خرند، یک اقلیت هوسران هستند! / چرا طرفدار شهوت رانی و عیاشی رفاه طلبان شده اید؟ / برخی با مواضع شان پا جای پای شمر می گذارند

امام جمعه مشهد گفت : بلیت این کنسرت ها 70 هزار تومان است و کسانی که این بلیت را می خرند به جز یک اقلیت هوسران نیستند؛ مردمی که با این گرانی برای خورد و خوراک شبانه روزی شان مشکل دارند، 70 هزار تومان بلیت کنسرت نمی دهند.

به گزارش گلستان ما ؛ امام جمعه مشهد مقدس گفت: وقتی جریانی ببیند مسأله رهبری ولایی جامعه که در خط حاکمیت الله است، با منافع و مطامع سیاسیش جور در نمی آید و در صدد مقابله با جریان ولایت برآید، خدا ستیز است.

به گزارش گلستان ما به نقل از«انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم الهدی ظهر دیروز در ادامه جلسات تفسیر قرآن کریم که در محل مهدیه مشهد برگزار می شود، در بیان نکات تفسیری بخش پایانی آیه چهارم از سوره مبارکه محمد(ص) گفت: در این که سرنوشت کسانی که در این مسیر وارد عرصه مبارزه می شوند و در راه خدا کشته می شوند، بهشت، سعادت ابدی و لذت اخروی است جای بحثی نیست اما توضیحی که ذات مقدس پروردگار در این آیه و آیات 5 و 6 بیان می کند قابل تأمل است.

وی اظهار کرد: گاه کسی کافر است، خدا و معاد برای او ثابت نشده و حجت بر او تمام نشده است که برخورد با چنین کفاری بنا نیست اما گاه کافری اعتقاد به خدا و ایدئولوژی اسلامی را به عنوان مانعی بر سر راه کامیابی ها و توسعه لذات و شهوات خود فرض کرده و در صدد ستیز و نبرد با خدا بر می آید که این کافر خداستیز است.

امام جمعه مشهد مقدس افزود: جامعه به دو بخش تقسیم می شود، یکی جریان خدا ستیز و دیگری جریان خدا باور و مدافع خدا؛ این تنها مربوط به جامعه کفر نیست و گاه در یک جامعه دینی هم دو جریان مدافع خدا و خداستیز ایجاد می شود.

علم الهدی تصریح کرد: گاهی در بین مردمی که ادعای خداپرستی می کنند نیز جریان های خداستیز به وجود می آید یعنی کسی با یک مظهر خدایی، نقطه عبودیت پروردگار و جریان ارزشی دینی مقابله می کند تا مسیر شهوت رانی، کامیابی و مطامع نفسانی خود را باز کند که این فرد ولو نماز هم بخواند، خداستیز است.

وی ادامه داد: وقتی جریانی ببیند مسأله رهبری ولایی جامعه که در خط حاکمیت الله است، با منافع و مطامع سیاسی اش جور در نمی آید و در صدد مقابله با جریان ولایت برآید، خدا ستیز است ولو نماز خوانده، روزه بگیرد و ختم قرآن کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که در مسأله برگزاری کنسرت برخی مسؤولان می گویند «چرا شما مزاحم مردم می شوید و نمی گذارید مردم از یک برنامه استفاده کنند؟»، گفت: طبق شنیده ها بلیت این کنسرت ها 70 هزار تومان است و کسانی که این بلیت را می خرند به جز یک اقلیت هوسران نیستند؛ مردمی که با این گرانی برای خورد و خوراک شبانه روزی شان مشکل دارند، 70 هزار تومان بلیت کنسرت نمی دهند.

علم الهدی تصریح کرد: شما به عنوان یک مسؤول و مدعی این نظام که مسؤولیتت را بر اساس خون شهدا به دست گرفته ای، طرفدار شهوت رانی و عیاشی رفاه طلبانی شده ای که اگر بنا شد یک حکم شرعی و الهی جلوی شهوت رانی شان را بگیرد، ناراحت می شوند؟ و با یک ارزش الهی مقابله می کنی تا راه را برای شهوت رانی یک اقلیت رفاه طلب باز کنی؟

وی تأکید کرد: گاه انسانی که برای امام حسین(ع) عزاداری می کند و آرزوی زیارت کربلا را هم دارد، در حرکات، رفتارها و موضع گیری های سیاسی دقیقا پا جای پای شمر می گذارد که بریدن سر پسر پیامبر را عبادت خدا می دانست و متوجه عملش نبود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.