1394-04-14 11:06
1596
0
17130

کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رامیان برگزار شد + تصاویر

در راستای گرامیداشت هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صبح امروز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را با حضور نمایندگان ادارات و نهادها و کارشناس تعزیرات برگزار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، "طیبه رجنی" سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان در این جلسه ضمن اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تلاش در راستای تحقق فرامین رهبری از وظایف ماست و باید سهم خودمان را در این مبارزه ایفا نماییم.

jalkala3

وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یا کشف و مبارزه موردی قابل برطرف شدن نیست و ضروریست با فرهنگ سازی و ناپسند جلوه دادن این پدیده از منظر نگاه عموم مردم، نهادینه کردن ترجیح مصرف کالای داخلی برخارجی، با استفاده از فناوری نوین و دانش روز در تنویر افکار عمومی کوشا باشیم.

"لکزایی" کارشناس تعزیرات در این کارگاه ضمن تعریف جامعی از پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به تبیین مواضع قاچاق و مبادی ورود و خروج کالاهای غیرمجاز پرداخت و بیان کرد: تمامی کالاهای وارداتی باید با تایید وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اداره گمرک و استاندارد باشد.

jalkala5

وی توجه به آرم، تاریخ انقضا و کارخانه تولید کالا را از ضروریات تشخیص کالای غیرقاچاق عنوان کرد.

این کارشناس تعزیرات گفت:ضروریست مردم نیز به این امر اهتمام ورزند و از خرید کالای قاچاق و غیراستاندارد اجتناب نمایند.

این کارگاه با پرسش و پاسخ در راستای همین موضوع به پایان رسید.

jalkala1

jalkala4

jalkala2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.