1394-04-10 18:37
1070
0
16966
حسن صادقلو در مراسم کلنگ زنی دو زیرگذر:

ما باید در گرگان معماری "سبز" را پیاده کنیم / سال قبل 30 میلیارد تومان به شهرداری گرگان کمک کردیم

استاندار گلستان گفت : ما باید در گرگان معماری سبز را پیدا کنیم و تا زمانی که نتوانیم این معماری سبز را پیدا کنیم از زیرساخت‎ها فاصله گرفته‎ایم.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ؛ حسن صادقلو امشب در مراسم کلنگ‎زنی تقاطع غیرهمسطح دخانیات و بهارستان گرگان، با تقدیر از عملکرد فعالانه شهرداری گرگان در راستای عمران و آبادانی این شهر، گفت: سال گذشته 30 میلیارد تومان کمک نقدی را به شهرداری گرگان انجام دادیم.

وی با بیان اینکه باید خارج از افق گردشگری، گرگان را به یک مدل تبدیل کنیم، افزود: با ایجاد زیرساخت‎های گردشگری در استان و به خصوص در مرکز استان باید شرایط مناسب را برای 20 میلیون گردشگری که به استان گلستان و شهرستان گرگان سفر می‎کند را فراهم کنیم.

صادقلو اضافه کرد: ما باید در گرگان معماری سبز را پیدا کنیم و تا زمانی که نتوانیم این معماری سبز را پیدا کنیم از زیرساخت‎ها فاصله گرفته‎ایم.

وی افزود: معماری سبز باید در گرگان به عنوان یک برنامه پیگیری شود و این کلنگ‎زنی‎ها را در همین عرصه ببینیم و در این راستا حرکت کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: در گرگان خلا وجود یک مجموعه تفریحی، فرهنگی حس می‎شود و این موضوع نیز در گرگان باید در اولویت قرار گیرد.

صادقلو با تقدیر از عملکرد خوب شهردار گرگان در اجرای پروژه‎های عمرانی در این شهر، متذکر شد: عادت ندارم در مراسمات کلنگ‎‎زنی شرکت کنم اما به پاس قاطعیت عمل شهردار و شورای شهر گرگان در اجرای پروژه‎های عمرانی، از این تلاش‎ها تقدیر می‌کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: استان گلستان زمین‎ مانده‎های زیادی دارد و همه باید در یک همدلی و همزبانی با استفاده از ظرفیت‎ها خدمت صادقانه را برای مردم اجرا کنیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.