1394-04-10 11:23
1183
2
16959
سایت ترکمن سیسی نوشت:

تجمع گندم کاران آق قلایی مقابل استانداری گلستان

بر اساس شنیده ها جمعی از گندم کاران آق قلایی به همراه خانواده هایشان امروز در مقابل استانداری تجمع کردند .

به گزارش گلستان ما به نقل از ترکمن سیسی ؛ این تجمع در اعتراض به عدم پرداخت پول گندم این کشاورزان از طرف کارخانه آرد جفاکنده صورت گرفته است .درهفته ای گذشته خبری در زمینه توافق این گندم کاران با خریدان گنم منتشر شد، اما شواهد و قرائن نشان می دهد که این مساله هنوز لاینحل باقی مانده است .

بر اساس برآوردهای اولیه ارزش ریالی گندم های تحویلی کشاورزان آق قلایی به کارخانه آرد جفاکننده 10 میلیارد تومان بوده است .

این مشکل از زمانی ایجاد شده که اداره کل غله استان بابت مطالبه قبلی خودش ازکارخانه آرد مذکور گندم های تحویلی گندم کاران آق قلایی را توقیف کرد و خریدار نیز به بهانه توقیف این گندم ها از انجام تعهدات خود سرباز زده است.

در نهایت مشکل کشاورزان زحمت کش آق قلایی در سال جاری رو هواست و در ایام ماه مبارک آواره ادارات و ارگانهای مختلف شده اند .

امید که با تدبیر مسئولان حل گردد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صحنه

سلام برادر از خبر و وقایع پیرامون اون بی اطلاعی لطفآ اول در خصوص صحت خبر استعلام کن بعد اون رو کار کن !موضوع چیز دیگه است !اصلآ و اصلآ مدیر عامل جدید کارخانه آرد.... از روز اول هم با .. این گندمها رو با .... از کشاورزان گرفت داستان رو شما بعنوان یک سایت خبری پر بیننده وارونه جلوه نده لطفآ !اداره غله هیچ گندمی رو تا این لحظه توقیف نکرده !آیا برای این ادعا مدرکی دارید که اداره غله گندم ها رو توقیف کرده !؟هنوز هم بر اساس شنیده ها اداره غله از این کارخانه چندین هزار تن گندم طلب داره و پیگیری قضایی کرده ...گندم کاران اگه راست میگن و گندم ها رو به کارخانه .... دادن چرا و چرا و چرا بر علیه مدیریت اونجا اقامه دعوا قضایی نمیکنن !؟چرا کارخانه رو پلمپ یا توقیف نمیکنن !؟این تجمعات از یکجا و یک منشآ تحریک و ساپورت میشن ...

0
0
پاسخ
1394-04-10 20:56
وردی پور

وقتی مدیر عامل جدید کارخانه .... سوار بر ماشین لکسوس سفید صفر خودش راست راست در شهر میچرخه و اصلآ غمش نیست که چک بدون محل میلیاردی کشیده و همین کشاورزان ترکمن اصلآ با اون کار ندارن !پس نشون میده که دستهایی در پشت پرده قصد تخریب مدیری رو دارن ...!براستی تا بحال کسی از همین کشاورزان پرسیده چرا سراغ مدیر عامل کارخانه ... نمیرین !؟مگه اون گندمها رو از شما بصورت آزاد نخریده ؟مگه اون بخاطر خرید گندم به شما چک نداده ؟پس اون چک ها دست شما چیه ؟!نکنه چک ها رو شاباش گرفتین اول فصل خرید گندم !؟چرا روی چک ها اقدام نمیکنین ؟!جالب روز اول بهمراه یک وکیل در تجمع جلوی درب فرمانداری آق قلا بودند شما که وکیل دارین و این آقای وکیل قراره کاندیدای مجلس هم بشه پس چرا اقامه دعوا نکردین !؟آقای وکیل ( ف - ت ) که مثل شما ترکمن هست و گفته برای احقاق حق شما حق الوکاله هم نمیخواد پس چرا روی چک ها اقدام نمیکنین !؟

0
0
پاسخ
1394-04-10 21:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.