1394-04-10 09:33
1978
0
16950
سایت پاسرو گزارش داد:

جلسه ستاد امر به معروف گلستان با حضور دردانه‎های خبری/ مدیرانی که خودشان نیازمند امر به معروفند

دعوت از دردانه‎های خبری در جلسه‎ای که مزین به امر به معروف و نهی از منکر رابطان دستگاه‎های اجرایی بود جای بسی تأمل است.

به گزارش گلستان ما به نقل از سایت خبری پاسرو ؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر صبح دیروز در حالی تشکیل جلسه داد که متولیان برگزاری مراسم با دعوت از رابطان دستگاه‎های اجرایی استان گلستان ترجیح دادند معروفات و منکرات استان را با حضور دردانه‎های خبری منعکس کنند.

مسئولان دولت اعتدال در گلستان که همواره تاکید بر اهمیت اطلاع‎رسانی دارند اما در عمل به گونه‎ای دیگر رفتار می‎کنند که نشان می‎دهد آنها یا به موضوع رسانه اعتقاد ندارند و یا از اهمیت رسانه‎ها بی‎اطلاع هستند.

اقدام نامیمون مسئولان اعتدال‎گرا در گلستان نشان داد کسانی که در قامت مدیر یا مسئول امروز بر اریکه قدرت تکیه زده و دور یکدیگر جمع شدند تا برای معروفات و منکرات استان تصمیم‎گیری کنند در وهله نخست خودشان نیازمند امر به معروف هستند و گویی اعتدال در نگاه آنها هر آنچه می‎خواهند است نه هر آنچه وجود دارد.

این پایگاه خبری تحلیلی، فارغ از هر گونه جناح‎بندی سیاسی و با اولویت قرار دادن مسائل استانی از مسئولان انتظار دارد تا با تبادل افکار و اندیشه‎های مختلف و توجه به جایگاه رسانه، به درستی از مسئولیتی که گذراست بهره‎گیری کنند، چراکه وجود این مسائل کارنامه‎ای ناخوشایند در عملکرد آنها ثبت خواهد کرد.

گفتنی است بعد از مصاحبه جنجالی علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان مبنی بر اینکه "دولت مظلوم است و رسانه ندارد" ، موجی از مخالفت با حضور رسانه های منتقد در نشستهای خبری برخی نهادها ، سازمانها و ادارات بوجود آمده است .

در همین حال رسانه های وابسته به دولت چون ایرنا ، مهر و سایتهای نزدیک به جریان اصلاح طلب در بازدیدهای خصوصی استاندار حضور می یابند و عکس یادگاری می گیرند و این می رساند افرادی که مدعی آزادی اندیشه بودند امروز به انحصار آن می اندیشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.