1394-04-10 09:36
1639
0
16936
با اظهار نظر صریح معاون اول قوه قضاییه؛

موسسه مالی اعتباری آرمان بزودی مجوز نهایی خود را دریافت می‌کند

موسسه مالی اعتباری آرمان این روزها با درایت مسئولان بانک مرکزی دولت یازدهم توانسته تا حد بسیاری زیادی مسیر اخذ مجوز نهایی خود را طی کرده و بزودی مجمع عمومی خود را برگزار خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از خبرآنلاین، موسسه مالی و اعتباری آرمان (فرشتگان- فردوسی) از جمله موسساتی است که سه سال پیش با دستور معاون نظارتی بانک مرکزی دولت دهم خیلی زود خود را با قوانین جاری کشور وفق و از ادغام دو موسسه مالی و اعتباری در شرف تاسیس تشکیل شد.

آرمان این روزها با درایت مسئولان بانک مرکزی دولت یازدهم توانسته تا حد بسیاری زیادی مسیر اخذ مجوز نهایی خود را طی کرده و بزودی مجمع عمومی خود را برگزار خواهد کرد.

هفته گذشته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون و سخنگوی دستگاه قضا صراحتا از طی شدن روال قانونی سه موسسه مالی و اعتباری برای اخذ مجوز نهایی خبر داده بود.

برای پی بردن به منظور سخنگوی دستگاه قضا از سه موسسه مالی و اعتباری که بزودی مجوز نهایی را کسب می کنند می توان به صحبت های حمید تهرانفر معاون نظارتی بانک مرکزی و شخص اول تصمیم گیرنده برای صدور مجوز برای موسسات مراجعه کرد.

وی بارها در سخنان و مصاحبه های خود خبر از اعطای مجوز نهایی به بانک مهر اقتصاد و موسسات مالی و اعتباری آرمان و نور داده است.

حال که این موسسه در کنار موسسه نور و بانک مهر اقتصاد در حال طی مراحل قانونی اخذ مجوز خود است و سپرده گذاران نیز ماه ها انتظار کشیده اند چه بهتر که با کمی صبوری روزهای آخر اخذ مجوز را نیز نظاره گر باشند تا در نهایت شاهد تولد یک موسسه اعتباری جدید در شبکه شتاب باشیم.

اصولا بانک ها و موسسات مالی و اعتباری سپرده های شهروندان را در قالب تسهیلات عقود اسلامی به مشتریان و بنگاه های تولیدی پرداخت می کنند تا از این راه چرخ اقتصاد کشور نیز بچرخد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.