1394-03-26 08:34
3616
1
16201

دور دور موتور سواران با چاشنی توهین به شهدا + عکس

طی روزهای گذشته عکسی از سوی یکی از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دور دور دو تن از جوانان به همراه زیر پا گذاشتن ارزش ها را نشان می دهد.

به گزارش گلستان ما به نقل از  راه دانا، طی روزهای گذشته عکسی از سوی یکی از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که دور دور دو تن از جوانان به همراه زیر پا گذاشتن ارزش ها را نشان می دهد.

مطمئنا روزانه مانند صحنه بالا به کرّات در خیابان های پایتخت مشاهده شده که بیشتر مردم ترجیح می دهند بی تفاوت از کنار آنها عبور کرده و کاری به کار آنها نداشته باشند.

قباحت کار این افراد به جایی رسیده که اگر تذکری هم به آنها داده شود با کمال آرامش به فردی که تذکر می دهد توهین کرده و یا تذکر وی را نادیده می گیرند.

این جوانان در مقابل چشم مردم با کشف حجاب سواران خود در مقابل چشم مردم از کنار هر عکس شهیدی که گذشته شست خود را به سمت عکس گرفته و بلند خندیدند.

قطعاً رسیگی و برخورد مسئولین با این موضوع می تواند مانع از به وجود آمدن چنین فضاهایی در جامعه بشود.

قطعا ورود و تذکر مردم در این خصوص می تواند مانع به وجود آمدن بی حجابی ها شده و در این صورت دیگر نیازی به فعالیت گشت ارشاد در جامعه نخواهد بود.

عکس فوق نیز طی چند روز گذشته از گشت و گذار موتور سوارانی که کشف حجاب کرده اند منتشر شده است.

یکی از مخاطبان فضای مجازی در این خصوص نوشت: اوج درد و ناراحتی در عکس فوق، آنجاست که این موتور سوار بدون ترس از کنار ماشین پلیسی که در عکس مشاهده می شود عبور کرد و پلیس هم واکنشی به وی نشان نداد.

با توجه به زیاد شدن این دست از اتفاقات لزوم برخورد با عاملان آن و همچنین ترویج بی حیایی در جامعه بیشتر مشخص می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

وحید

اگر قرار است اسلامی وجود نداشته باشد ، وجود حکومتی به نام جمهوری اسلامی چه لزومی دارد ؟فقط قرار بود گروهی به نان و نوایی برسند ؟

0
0
پاسخ
1395-11-27 06:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.