1394-03-05 16:28
2318
0
15231
یادداشتی به قلم سیذ ابراهیم سجادیزاده:

این جا ایران است؛ مهد یاران حسین؛ کشور چمران هاست؛ کشور…

یکی از شاعران برجسته گنبدی و از اساتید دانشگاههای گنبد در پاسخ به مواضع گستاخانه در خصوص بازدید از مراکز نظامی ایران یادداشتی را به این پایگاه خبری ارسال کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، متن این یادداشت را در ادامه  می خوانید:

ذلت از اسلام و ایران دور باد            گرچه سرهامان رود بر دار عشق

با تبریک اعیاد ماه شعبان به همه ی خوانندگان گرامی, ماهی که سراسر بزرگی و عظمت است؛ماهی که میلاد اسوه های آزادی ،جانبازی ،آزادگی و نجات بخشی است.

ودر این سال ها مصادف با خرداد است که روز مقاومت وروز فتح یاران حسین(ع) است.

سوم خرداد روز فتح یاران حسین             سوم خرداد روز خیبر و بدر وحنین

سوم خرداد یعنی عاشقی ،دلدادگی             سوم خرداد یعنی یک جهان آزادگی

واز طرفی خرداد ماه ماه ،یاد امام عزیز و نیمه خرداد رهروان اوست ماهی که هرسال امتش را در فراق او می سوزاندو به یاد ان ها می اندازد که آن امام همام به فضل الهی و اطمینان به بیداری رهروان حال و آینده اش در جوار رحمت الهی، آرام خفته است.

وچه نادانند آنانی در چنین زمانی، از ایران بزرگ اسلامی زیاده خواهی می کنند و با سوء استفاده از نرمش قهرمانانه ی ملت ایران می خواهند به بهانه های واهی عزت ایران اسلامی را زیر سؤال ببرند و با پررویی هرچه زشتر سخن از بازدید از مراکز نظامی و بازجویی دانشمندان هسته ای ما می گویند.

آنان و همه ی هم فکرانشان بدانند :مردم این کشور پیرو پیامبری هستند که به فرمان خدا بر کافران و زورگویان سخت می گیرد وامامانی برای همه ی آزادگان جهان اسوه ی مبارزه با زر وزورند.

آنان بدانند ایران کشور خمینی ها و خامنه ای هاست؛کشور چمران ها وآوینی ها و تختی هاست ودر گذشته های بسیاردور نیز کشور رستم ها وآرش ها وسرزمین حماسه بوده است.

خوب است یک بار هم که شده ، ازاقدام های گذشته ی خود درس بگیرند و بدانند شیرحتی اگر زنجیر هم باشد شیر است وآنان هر گز نخواهند توانست با تحریم های ظالمانه ی خود به مراکز نظامی ودانشمندان هسته ای ما دسترسی پیداکنند.

آنان جواب زیاده خواهی های خود ،از ملت ایران را در دانشگاه آمام حسین(ع) شنیدند وامید است رمز وراز آن را درک کنند و بیش از این , اگر«چه عرزی ندارند،ایجاد زحمت بیشترنکنند.»

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.