1393-12-18 05:58
1866
0
11614
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خبر داد:

کشف ۴ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کردکوی

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت و آسایش شهروندان و مبارزه با هنجارشکنان در محله های جرم خیز و آسیب پذیر شهرستان اجرا شد که در این راستا 4 هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و مبارزه جدی با هنجارشکنان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح در مجموع 41 نفر دستگیر که از میان آنان هفت نفر به اتهام سرقت، 11 نفر به اتهام حمل و نگهداری و مصرف مواد مخدر، 14 نفر جرائم مالی و اقتصادی و مابقی سایر جرایم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ علی فر تصریح کرد: کشف 12 فقره سرقت، مقدار یک کیلو و 632 گرم مواد مخدر سنتی، 4 گرم شیشه، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، چهارهزار عدد مواد محترقه و توقیف پنج دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت از دستاوردهای اجرای این طرح بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کردکوی در پایان با اشاره به اجرای مستمر و ضربتی این گونه طرح ها در ایام پایانی سال ابراز کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر و یا افراد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.