1393-11-10 13:37
1932
4
9670

تصویر/ وقتی علی مطهری بغض کرد و گریست

علی مطهری در سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری گفت: آیا دل ما بیشتر برای انقلاب می‌سوزد یا دل این تندروها که این طرف و آن طرف هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از صدای ایران، وی در ادامه سخنان خود وقتی در حال گفتن این جمله بود که "منی که از شب 15 خرداد از بازداشت شهید مطهری..." اشک ریخت و این جمله‌اش ناتمام ماند.

در این هنگام مطهری بغض کرد و با دستانش صورتش را گرفت و به مدت یک دقیقه سکوت کردکه مسئله موجب برانگیخته شدن احساسات حضار در کنگره شد.

 
 

وی در ادامه اظهار کرد: مسأله نفوذ فرصت‌طلبان بسیار مهم است. حتی وقتی زمانی گفتند که انقلاب فرزندخور است شهید مطهری می‌گویند انقلاب فرزندخور نیست، کوتاهی رهبران نهضت و انقلابیون راستین است که باعث می‌شود که انقلاب فرزندان خود را یکی یکی از بین ببرد. ولی اگر ما هوشیار باشیم و از رخنه فرصت‌طلبان جلوگیری کنیم، این موضوع یک قاعده کلی نیست و زمانی پیش می‌آید که ما غفلت می‌کنیم و کسانی وارد می‌شوند تا انقلابیون راستین را به حاشیه برانند و شعارهای تند سر دهند.

وی همچنین کم شدن خلوص و ایمان و معنویت را از آفت‌ها مورد توجه انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شهید مطهری می‌فرمودند اگر یک انقلاب مذهبی خلوص نیت‌اش را از دست بدهد زودتر آسیب می‌بیند چرا که ادعای معنوی دارد و مخصوصاً این موضوع درباره اصول‌گرایان بیشتر صدق می‌کند. چرا که ادعای اسلام و ولایت‌مداری بیشتر است. در حالی که بی‌تقوایی در این میان زیاد است. مثلاً این‌که خبر را ناقص و آن‌طور که دوست دارند منتشر می‌کنند. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

درودبرمطهری شجاع

0
0
پاسخ
1393-11-10 21:05
علی

درود بر علی مطهری آزاده و پدر بزرگوارش. خدا رحمت کند شهید بزرگوار مرتضی مطهری را .چه چیز بهتر از اینکه فرزند باعث رحمت برای پدر و مادر خود شود و چه چیز بدتر از آنکه باعث لعن و نفرین بر پدر و مادر خود شود.

0
0
پاسخ
1393-11-11 04:43
ش

پسر كو نشان دارد او از پدر !!آيا وي مي داند چه مي كند ؟

0
0
پاسخ
1393-11-11 06:53
رحمانی

سلام -زنده باد مطهری

0
0
پاسخ
1393-11-12 10:28

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.