1393-11-03 15:06
12237
3
9334
رییس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

عبدالزهرا بازيكن تيم ملي عراق دوپینگي بود ! / آیا دوپینگ این بازیکن باعث صعود ایران می شود؟

دکتر احمد هاشمیان، رییس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از سايت فوتبال ايران، علا عبدالزهرا که در آغاز فصل به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست از مواد نیروزا استفاده کرده بود.وی پس از گذشت چند هفته از آغاز لیگ برتر تراکتورسازی کنار گذاشته شد.ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تست دوپینگ وی را تایید کرده بود.

این خبری بود که ظاهرا دبیر کل فدراسیون فوتبال قصد داشت پس از پایان دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل عراق در جمع خبرنگاران عنوان کند اما به وی این اجازه داده نشد. دکتر احمد هاشمیان، رییس سابق کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.

آیا دوپینگ این بازیکن باعث صعود ایران می شود؟

 هوشنگ نصیرزاده از تماس امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران با او در خصوص تنظیم شکایت و چگونگی مطرح کردن بحث دوپینگ مشاوره کرد.

نصیرزاده در خصوص تغییر نتیجه بازی عنوان کرد: در قوانین حقوقی و داوری فیفا سه مورد باعث تغییر نتیجه می‌گردد که دوپینگ هم یکی از آنها به شرطی که تا دو ساعت پس از اتمام بازی، مسوولان تیم‌ملی ایران اعتراض رسمی خود را ارائه کرده باشند.

دوپینگ عبدالزهرا نتیجه را تغییر نمی دهد

صمد ابراهیمی کارشناس حقوقی در مورد پرونده دوپینگ علا عبدالزهرا گفت: بازی دادن بازیکن محروم می تواند باعث تغییر نتیجه بازی شود اما محرومیت زمانی معنا پیدا می کند که رای توسط ارکان قضایی مربوطه صادر و در صورت عدم قطعیت فرایند تجدیدنظر خواهیدآن به انجام رسیده باشد.

دوپینگ از موارد قابل استیناف است و با توجه به عدم ابلاغ محرومیت این بازیکن و طی نشدن روند قانونی بازی کردن او منع قانونی نداشته و مصداق حضور بازیکن غیر مجاز نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ghvh

ایران 3-0 به مرحله ی بعد صعود میکند. انشاالله تعالی

0
0
پاسخ
1393-11-04 12:25
پوریا

علاعبدلزهرا تمام بازی رو تو بوده و مثل پلنگ میدویده مگه میشه دوپینگی نباشد؟ قطعاً ایران 3_0 میبره

0
0
پاسخ
1393-11-05 11:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.