1393-10-24 07:53
1067
0
8848
سردار نقدی در هم اندیشی مداحان و شعرای آئینی کشور:

هدف ترورهای فرانسه متوقف کردن موج اسلامگرایی مردم اروپا بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رییس جمهور فرانسه بداند ننگ با رنگ پاک نمی شود، اگر تا دیروز در ماهیت حادثه کشتار فرانسه تردیدی وجود داشت، حملات بسیار گسترده به مسلمانان مظلوم فرانسوی و به آتش کشیدن مساجد آنان از ماهیت این حوادث پرده برداشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هم اندیشی مداحان و شعرای آئینی کشور که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: دولت‌های اروپایی بویژه فرانسه در مقابل موج عظیم و سریع اسلامگرایی مردم خود، احساس خطر جدی می‌کنند و به مستمسکی برای سرکوب این بیداری نیاز داشتند.

نقدی با بیان اینکه دول اروپایی به خاطر حمایت گسترده از دو دستگی مسلمانان غزه از سوی مردم خودشان زیر سوال بودند، اظهار داشت: ناتوانی آنها در پاسخگویی این سوال به گرایش بیشتر مردم به اسلام دامن می زد.

وی سناریوی نشریه شارلی ابدو را تلاشی مزورانه خوانده و افزود: آنها با این سناریو می خواستند کشتار مسلمانان غزه را توجیه و ننگ حمایت از کودک کشی را از روی رژیم های اروپایی پاک کرده و دست بالای مسلمانان را در تبلیغ و دعوت در اروپا ببندند؛ غافل از اینکه این سناریوی مفتضح نه تنها مشکل آنان را حل نمی کند بلکه این رژیم ها را در مقابل سوال های جدید قرار می دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: اگر کشتن چند نفر در نشریه موهن شارلی ابدو زشت است و باید علیه آن تظاهرات ملی راه انداخت، چرا کشتار دو هزار فلسطینی از جمله 578 کودک زشت نیست؟! چرا تظاهرات مردمی در محکوم کردن آن کشتار را در تابستان امسال با شدت و خشونت سرکوب کردید؟!

وی با بیان اینکه اگر کشتن چند نفر در فرانسه محکوم است، چرا ارتش فرانسه در اسفند ماه سال قبل از کشتار گسترده و وحشیانه مسلمانان در آفریقای مرکزی حمایت کرد؟! ادامه داد: چرا دولت فرانسه گروه مسیحی افراطی آنتی بالاکا را که توسط ارتش فرانسه آموزش دیده و سازماندهی شده اند به جان مسلمانان انداخت و آن غارت و کشتار و زنده زنده سوزاندن مسلمانان را زیر سایه سلاح های ارتش فرانسه راه انداخت؟!

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این پرسش که اگر کشتار و خشونت بد است، چرا شما از گروه تروریستی منافقین و دموکرات رسما حمایت کرده و می کنید؟! خاطرنشان کرد: اگر کشتار و خشونت بد است، چرا به صدام جنایتکار هواپیمای سوپر اتاندارد و موشک اگزوسه و آنقدر سلاح فرانسوی و شیمیایی آلمانی دادید تا از مردم ایران و عراق بکشد و سیل خون راه بیاندازد؟!

وی به فعالیت گروه های تروریستی تکفیری اشاره و بیان کرد: اگر کشتار و خشونت بد است، چرا گروه های تروریستی تکفیری را آموزش داده و مسلح کردید؟! اگر کشتار و خشونت بد است، چرا به اعتراض مکرر مسلمانان فرانسه و هشدار آنان نسبت به گروه های تکفیری توجه نکردید؟!

نقدی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: چرا امروز به مساجد همان مسلمانان که شما را به خاطر حمایت از تروریست نصیحت می کردند حمله می کنید؟! حامیان اصلی تروریست های تکفیری یا بدتر از آن، رژیم جنایتکار تروریستی اسرائیل در جلوی صف تظاهرات شما چه می کنند؟!

وی با اشاره به موضوع برخی گروگانگیری ها در جهان، تاکید کرد: چرا همیشه گروگانگیرها زنده دستگیر می شوند و فقط وقتی آن گروگانگیری، برای ریختن آبروی مسلمانان است چه در استرالیا یا کانادا و فرانسه، گروگانگیر کشته می شود؟! آیا غیر از این است که می خواهید رد پای دستگاه های جاسوسی خودتان را پاک کنید؟!

رییس سازمان بسیج مستضعفین از فرانسه سوال کرد: اگر طرفدار آرامش هستید، چرا چند روز بعد از آن حادثه، نشریه موهن را با تیراژ چند میلیونی چاپ می کنید؟!

وی خطاب به رییس جمهور فرانسه اظهار داشت: رییس جمهور فرانسه بداند که ننگ کشتار و زنده سوزاندن مسلمانان آفریقای مرکزی با رنگ این سناریوهای ساختگی پاک نمی شود، شاید بتوانید مردم اروپا را چند روزی با امواج رسانه ای به تردید در مورد حقانیت اسلام گرفتار کنید و عده ای اراذل و اوباش را به جان مسلمانان و مساجد بیاندازید، اما بدانید آتش این فتنه ها خیلی زود فرو خواهد نشست و وجدان مردم اروپا با طرح صدها سوال از این دست با شتاب خیلی بیشتری به اسلام خواهد گروید.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم خیلی زود خواهند فهمید که ماهیت اسلام ناب و اصیل، آن اسلام بهائیت و وهابیت و تکفیری هایی که فرانسه و انگلیس و آمریکا درست کرده اند، نیست بلکه گل سرخی است که مسلمانان پاریس در عاشورای حسینی امسال به مسیحیان رهگذر هدیه دادند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.