1393-10-23 12:34
1200
0
8809
خبرنگاران اصلاح طلب عنوان کردند؛

مطهری فردا در مجلس خون و خون‌ریزی به راه می اندازد

این خبرنگار پس از تشنج در جلسه مجلس به علت نطق مطهری، به سایر خبرنگاران اطلاع می‌دهد متن کامل نطق علی مطهری را به همراه قسمت‌هایی که وی موفق به ایراد آنها در صحن مجلس نشد، در اختیار دارد.

به گزارش گلستان ما، روزنامه کیهان نوشت، خبرنگاران اصلاح‌طلب از شب قبل در جریان نطق حاشیه‌ساز مطهری و جنجال‌های احتمالی آن بودند تا جایی که یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب در شبکه‌های اجتماعی به دیگر خبرنگاران اصلاح‌طلب می‌گوید، مطهری فردا می‌خواهد در مجلس خون و خون‌ریزی به راه بیندازد!

اظهارات مطهری در حمایت از سران فتنه و تخطئه شورای امنیت ملی برای دقایقی فضای مجلس را متشنج کرد و با اعتراض گسترده نمایندگان مواجه شد.

خبرنامه دانشجویان با انتشار موضوع اطلاع خبرنگاران اصلاح‌طلب از تدارک مطهری برای جنجال نوشت: این خبرنگار پس از تشنج در جلسه مجلس به علت نطق مطهری، به سایر خبرنگاران اطلاع می‌دهد متن کامل نطق علی مطهری را به همراه قسمت‌هایی که وی موفق به ایراد آنها در صحن مجلس نشد، در اختیار دارد.

روزنامه‌های زنجیره‌ای افراطی مدت‌هاست علی مطهری را تر و خشک می‌کنند و از وی برای متشنج کردن فضا و احیای اموات فتنه‌گر بهره می‌برند چرا که او تظاهر به اصولگرایی و وفاداری به نظام و انقلاب می‌کند اما در عمل حاضر است برای تیتر و دیده‌ شدن، جنجال‌های مورد نیاز روزنامه‌های نقش‌آفرین در دو فتنه و آشوب ۷۸ و ۸۸ را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.