1393-10-22 03:46
1953
3
8725
حواشی قبل از سفر رییس جمهور به استان بوشهر؛

از وجود تصویر خاتمی و هاشمی در جلسه با فرماندار تا لغو امتحان مدارس، برای حضور در مراسم استقبال از دولت + تصاویر

ستاد استقبال از رییس جمهور از دو هفته قبل در استان بوشهر شروع به کار کرد و در میادین شهرهای مختلف بخصوص مرکز استان دفتری شبیه ستادهای انتخاباتی به راه انداخته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از دریا نما، این ستاد ها با حمایت مسئولان و حضور حامیان دولت رونق گرفته است در این بین اخبار متعددی از شهرستان های گوناگون استان بوشهر به گوش می رسد که برای خوانندگان جذاب خواهد بود.

چوب بازی و موسیقی زنده در میدان امام (ره)

روز گذشته در ستاد استقبال مردمی از رییس جمهور که در میدان امام خمینی(ره)شهر بوشهر راه افتاده،گروه موسیقی با حضور در ستاد مذکور اقدام به نواختن موسیقی زنده و یک گروه چوب بازی از ایل قشقایی نیز اقدام به انجام این رقص و مراسم سنتی کردند همچنین در این ستاد چند تن از سیاسیون اصلاح طلب و حامی دولت اقدام به سخنرانی در جمع هواداران خود نمودند و تبلیغاتی را جهت اصلاحات به راه انداخته شباهات این ستاد به ستاد اتخاباتی بیشتر شود.

تبلیغات وسیع و کمک ادارات برای چاپ بنر های ستاد استقبال مردمی

از دیگر اقدامات ستاد استقبال نصب بنرها و بیلبوردهای بزرگ در گوشه گوشه شهر بوشهر است که حجم عظیمی از تبلیغات شهری را تحت اختیار گرفته است و ورودی شهر نیز پر است از تصاویر رییس جمهور و سخنان وی که روی بنرها درج شده است.

جالب توجه است که در جلسه دیروز روابط عمومی های ادارات با ستاد استقبال مردمی ار آنها درخواست شده در قالب های طراحی شده به نام ستاد استقبال مردمی بنرهایی را جهت نصب در سطح شهر چاپ کنند تا این استقبال هر چه مردمی تر و پررونق تر شود.

تصویر خاتمی و هاشمی در جلسه فرماندار دیلم با ستاد استقبال مردمی

در جلسه روز گذشته ستاد استقبال مردمی سفر رییس جمهور به استان به بوشهر در شهرستان دیلم که در محل ستاد این شهرستان برگزار شد در مکان برگزاری این جلسه تصاویر خاتمی و حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در کنار رییس جمهور نصب شده بود .

در این جلسه فرماندار شهرستان و معاون سیاسی وی حضور داشتند حضور دو مقام ارشد سیاسی شهرستان در جلسه ای که تصویری یکی  از سران فتنه در آن نصب شده است باعث بحث های گسترده ایی در شبکه های اجتماعی این شهرستان شده است مردم شهرستان سوالات مهمی در این رابطه کرده اند از فرماندار خود پرسیده اند و درخواست کرده اند که دولت را هزینه محمد خاتمی نکند.

مسئول روابط عمومی این فرمانداری نیز چند روز قبل از 9دی در شبکه های اجتماعی توهین هایی را به یوم ا... 9دی طرح کرده باعث رنجش مردم انقلابی دیلم شده بود که هیچ اقدام و پاسخی از طرف فرمانداری دیلم صورت نگرفت.

ازسوابق اقدامات جالب فرماندار دیلم می توان به برگزاری جلسه هماهنگی دهه فجر چند روز قبل از 9دی اشاره کرده و این در حالی بوده که هیچ اقدام مهمی در رابطه گرامی داشت 9دی از سوی فرماندار صورت نگرفت اما جهت استقبال از رییس جمهور اقدامات چشم گیری در حال انجام است.

اتوبوس هایی برای انتقال مردم /تعطیلی امتحان مدارس برای استقبال از رییس جمهور

در برخی شهرستان ها اتوبوس هایی برای استقبال مردم به محل استقبال از رییس جمهور تدارک دیده اند که نمونه از آن 30 دستگاه اتوبوس از شهرستان دیلم است که جهت حضور مردم فراهم شده است .

قرار است بخش اعظم این اتوبوس ها توسط مدارس پر شوند و جهت این اقدام امتحان سه شنبه و چهار شنبه برخی مدارس در دیلم تعطیل شده است.

هماهنگی دهیاری برای انتقال مردم به مراسم استقبال

در هماهنگی های صورت گرفته در ستاد استقبال در شهرستان های گوناگون از دهیاری های روستاها جهت این مسئله درخواست کمک شده تا مردم روستاها  را جهت حضور در مراسم دیدار رییس جمهور در شهر بوشهر ساماندهی کنند تا انتقال آنها توسط وسایل نقلیه از پیش هماهنگی شده انجام شود.

برخی از دهیاری های روستاها برای نام نویسی از مردم جهت حضور در مراسم استقبال اطلاعیه های را نصب کرده اند.

قرار است دکتر حسن روحانی رییس جمهور ایران روز سه شنبه 9 صبح در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در جمع بوشهری ها به ایراد سخنرانی بپردازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جوان بیکار

چرا گلستان ما از این همه تبلیغات و بنرهایی که در مورد 9 دی زده شده بود انتقاد نمیکرد.مشکل گلستان ما با بنر یا تبلیغات یا چیزهای دیگه نیست مشکل اصلی شما با دکتر روحانی هستش .ولی ما میگیم زنده باد روحانی

0
0
پاسخ
1393-10-22 14:04
مستقل

خدایی منظورت چیه چرا همیشه سایت گلستان ما بااینکه سایت ارزشی است دنبال نقاط منفی دولت است همیشه دنبال تضعیف هستید این دولت متعلق به مردم ورهبری هست انصاف نیست رویه تان راعوض کنید حیفه بخدا دولت شبانه روز درحال خدمت بااین شرایط سخت است (بیانات حضرت اقا)

0
0
پاسخ
1393-10-22 22:00
qqyy

بترکید از حسودی بترکید

0
0
پاسخ
1393-10-23 04:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.