1393-09-28 12:31
1014
0
7426
ضرغامی:

آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که تمامی معادلات عالم را تحت‌تأثیر قرار داده‌ایم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای انقلابی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس ، عزت الله ضرغامی دقایقی پیش در اختتامیه همایش بسیج و رسانه در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای انقلابی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

ضرغامی تصریح کرد: در تمامی عرصه‌ها آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که تمامی معادلات عالم را تحت‌تأثیر قرار داده‌ایم و این به خاطر روحیه بسیجی مردم است.

وی افزود: حضور بسیج مایه قوت قلب و نشانه و آیه‌ای برای پیدا کردن مسیر است.

رئیس سابق رسانه ملی بیان کرد: بسیج کارهایی می‌کند که در رسانه مطرح نمی‌شود چون رسانه توانایی انعکاس فعالیت‌های گسترده بسیج را ندارد.

ضرغامی اضافه کرد: در بسیاری اوقات برنامه‌هایی که منعکس می‌شود درصد کوچکی از کار بزرگی که توسط بسیج صورت می‌گیرد نیز نیست و شجره طیبه واقعاً مصداقش بسیج است که امروز به بار نشسته و همه از محصول آن استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج و رسانه مفهومی را منتقل می‌کند که هم قالب و هم محتوا است، بیان کرد: آیت‌الله شهید مطهری جمهوری اسلامی را دو کلمه خوانده‌اند که کلمه اول آن قالب و کلمه دوم آن محتوا را معرفی می‌کند.

ضرغامی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه و رسانه بسیجی دو مفهوم قالب و محتوا را منتقل می‌کند و ما باید زیر سایه این دو مفهوم بتوانیم خوب فعالیت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه محتوا بر رسانه باید بسیجی باشد، عنوان کرد: اگر رسانه‌ای بخواهد بسیجی شود، باید شجاعت را که یکی از ویژگی‌های فرد بسیجی است داشته باشد.

رئیس سابق رسانه ملی، بسیج را یک حرکت جمعی عنوان کرد و بیان داشت: وقتی مردم گرد هم می‌آیند می‌توانند مشکلات را حل کنند و بسیج در واقع تبلور حضور گسترده مردم است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.