1393-09-27 05:25
2106
0
7366
به مناسبت هفته پژوهش؛

خودروی نظامی بدون سرنشین "مرصاد M 25"در همدان رونمایی شد

به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از خودروی نظامی بدون سرنشین "مرصاد M 25"رونمایی شد.

به گزارش گلستان ما، محمد مهدی شیر محمدی سرپرست تیم سازنده خودروی نظامی بدون سرنشین "مرصاد M 25" در گفتگو با خبرنگار صبح الوند گفت: این خودرو با تلاش شبانه‌روزی تیم پنج نفری در مدت 800 ساعت کاری تکمیل شده است.

وی اظهار کرد: "مرصاد M 25" قابلیت‌هایی همچون شناسایی منطقه و حمل بار تا 200 کیلوگرم، تیراندازی و ردیابی هدف با دقت بسیار بالا، تعریف مسیر به صورت خودکار و آنلاین و از بین بردن دشمن و استفاده جهت خنثی‌سازی در میادین مین را دارد.

سرپرست تیم سازنده خودروی نظامی بدون سرنشین "مرصاد M 25" افزود: با توجه به مخزن سوخت تعبیه شده در این خودرو قابلیت فعالیت در 10 ساعت کاری به طور مستمر را دارد و حرکت در شب 30 درجه، قابلیت غیر قابل واژگونی زیاد، سرعت تا 70 کیلومتر، وزن 300 کیلوگرمی و موتور دو زمانه تمام اتوماتیک از دیگر ویژگی‌های این خودرو است.

وی اظهار داشت: نصب سلاح نیمه‌سنگین مثل موشک‌های کاتیوشا، کنترل از راه دور از یک تا 30 کیلومتر، تعلیق هر چهار چرخ به صورت کاملاً مستقل و شاسی کاملاً جداشدنی از مشخصات دیگر این خودرو بدون سرنشین نظامی است.

شیرمحمدی گفت: قیمت تمام شده این خودرو کمتر از 10 میلیون تومان است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با رایزنی‌های انجام شده در اختیار صنایع نظامی کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.