1393-09-16 16:34
2704
5
6920
این اعتدال نیست کاریکاتور اعتدال است؛

رسایی: آقای روحانی! برو در صف نانوایی تا بفهمی اقلیتی که خوشحال نیستند، چه کسانی هستند؟

نماینده مردم تهران خطاب به فردی که گفته جامعه‌ زنده، جامعه‌ای است که دانمارک به شهروندانش ویزا بدهد، گفت: غرب زده‌ها! ای کسانی که به اسم اعتدال نفوذ کرده‌اید، این اعتدال نیست کاریکاتور اعتدال است.

به گزارش گلستان ما ، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بزرگداشت روز دانشجو، گفت: مراسم دانشجویی برگزار شد و فرصتی برای بیان نقطه نظرات این تشکل‌ها اختصاص داده نشده است.

وی افزود: آقای روحانی فقط خودش سخنرانی کرد و البته باز هم در سخنرانی خود به مجلس حمله کرد؛ چند ماه پیش هم وقتی زمان بازگشایی دانشگاه‌ها بود، همین اتفاق افتاد و آقای روحانی در آنجا اظهار تأسف کردند که چرا برنامه‌ریزی این جلسه به شکلی بوده که برای تشکل‌های دانشجویی وقت نگذاشتند، او می‌گوید که آمده بودم به دانشگاه برای شنیدن حرف دانشجویان، نه حرف زدن. آقای روحانی چرا امروز این تأسف دیروز خود را جبران نکردید؟ اگر قرار است آقای روحانی روز دانشجو به دانشگاه برود و برای کارمندان صحبت کند، روز کارمند به دانشگاه برود، چرا روز دانشگاه به دانشگاه می‌رود؟

رسایی با انتقاد از لغو سخنرانی منتقدان در دانشگاه‌ها به اظهارات رئیس‌جمهور که گفته بود باید بگذاریم افراد حرف‌شان را بزنند اشاره کرد و گفت: امروز سخنرانی همسر شهید علیمحمدی، آقای شریعتمداری و سخنرانی چند نماینده مجلس از جمله بنده را در دانشگاه‌ها را لغو کرده‌اند.

نماینده مردم تهران در ادامه گفت: روحانی در دانشگاه می‌گوید که اقلیتی خوشحال نیستند، بروند خوشحالی‌شان را در جایی دیگر جبران کنند؛ آقای روحانی برو در صف نانوایی تا بفهمی اقلیتی که خوشحال نیستند، چه کسانی و چرا خوشحال نیستند؟

وی افزود: وی با اشاره به ۳۰ شاخصی که یکی از کسانی که در رسانه‌های دولتی از او به عنوان مشاور رئیس جمهور یاد می شود برای جامعه زنده معرفی کرده است، بیان داشت: او می‌گوید جامعه‌ای زنده است که دانمارک به شهروندان آن ویزا دهد.

رسایی با بیان اینکه یکی از کسانی که در رسانه‌ها به عنوان مشاور رئیس‌‌جمهور خوانده می‌شود، گفته جامعه‌‌ای زنده است که دانمارک به شهروندانش ویزا بدهد، تاکید کرد: چقدر خودباختگی و غرب‌زدگی! تقی‌زاده ملعون سرش را از گور بیرون‌ آورده است و می‌گوید دارید روی مرا سفید می‌کنید؛ غرب زده‌ها! ای کسانی که به اسم اعتدال نفوذ کرده‌اید، این اعتدال نیست کاریکاتور اعتدال است، دروغ است دروغ.

دانلود فیلم واکنش رسایی به اظهارات رئیس‌جمهور / تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مرتضی

واقعا جای تأسف دارد؟ ولی کو، گوش شنوا جناب آقای رسایی صف نانوایی ها تبدیل شده است به جلسات نقد و بررسی دولتی ها آن هم با شیب ملایم؟ واقعا جای تأسف دارد.

0
0
پاسخ
1393-09-16 17:33
ایران اسلامی

با سلام خدمت خدمتگذاران سایت گلستان ما باید بعرض برسانم اکثر مردم این روزها میدانند که درد و سوز آقای رسایی از کجاست / بنابراین استفاده از این ادبیات در صحن مجلس ناشی از ادبیات غیر منطقی وی میباشد و سایت شما هم عموما با توجه به مشی فکری است ( که جای ایراد هم نیست ) سعی در دامن زدن به این مسائلی که برایم آحاد مردم مهم نیست میزند .

0
0
پاسخ
1393-09-17 03:15
كوچ زاده

ما كه روزي 2 بار صبح و عصر مي ريم صف نانوايي اخبار آقاي رسايي را نشنيديم كه كسي از توافق ناراضي باشه. البته نمي دانم شايد آقاي رسايي صف نانوايي نمي ره و آدم بدها دارن از اين شخصيت محبوب سوء استفاده مي كنند يا فقط صف نانوايي سر كوچه آقاي رسايي از اين حرفها مي زنند. و شايد هم آقاي رسايي چون بصيرت بالايي داره پيش بيني صحبت هاي آينده صف نانوايي را مي كنه والله و اعلم

0
0
پاسخ
1393-09-17 04:30
سامان

قابل توجه کسانی که دیگر شنیدن حرف حق شده واسشون انتقاد به سخنان رسایی . واقعا که نون به نرخ روز خوری تون جای تاسف داره . چرا چون حرف حق همیشه تلخه و موضعگیری هایی مث این صحبتهای شما را داره . آره داداش سوز شما از چیز دیگه ای اس!!!

0
0
پاسخ
1393-09-17 05:55
ایوب

ممنون که به فکرماهستی!آقای رسایی در دولت قبلی نان33تومانی شد330تومان ناقابلاونجا با اون درامد کهکشانی دولت خوب بود الان هم ماانتقاد داریم ولی اقای رسایی خودت هم میدونی دست دولت تنگه واین افزایش قیمت نان مصوب قانونی خودتان درمجلس درراستای هدفمند کردن یارانه ها بود که دولت قبلی اجرا نکردوپول ازبانک ها محترمانه... میکرد ویارانه میدادحالا این دولت نه خودش داره فدا میکنه وقانون داره اجرا میکنه سند:مصوبات قوانین هدفمندی یارانه هادرزمان اقای رسایی

0
0
پاسخ
1393-09-17 22:40

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.