1393-09-14 06:35
2544
1
6788

تصاویر/ تعقیب و گریز سارق توسط گشت آگاهی

راننده پراید بدون توجه به هشدارها و انجام حرکات مخاطره آمیز جان شهروندان را به خطر انداخته و در چندین مورد و به قصد متوقف نمودن واحد گشت پلیس آگاهی از ادامه ی تعقیب ، اقدام به ضربه زدن به چندین دستگاه موتورسیکلت عبوری و واژگون کردن سرنشینان آنها می نماید.

به گزارش گلستان ما به نقل از پلیس آگاهی، در ساعت 09:30 سوم آذر ماه 93 ، گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان فدائیان اسلام به یک دستگاه خودرو پراید به شماره انتظامی *** و 95 ایران 11 مظنون شده و در بررسی های بعمل آمده مشخص شد خودرو مورد نظر که دارای سابقه سرقت بوده و روز گذشته یعنی در 7 آذر 93 ، سرقت شده است .

راننده خودرو مسروقه با مشاهده واحد گشت ، با سرعت فراوان اقدام به فرار نموده که مأمورین با استفاده از علائم هشدار دهنده به تعقیب آن پرداختند. اما راننده پراید بدون توجه به هشدارها پلیس و با انجام حرکات خطرناک جان شهروندان را به خطر انداخته و در چندین مورد و به قصد متوقف نمودن واحد گشت پلیس آگاهی از ادامه ی تعقیب، اقدام به ضربه زدن به چندین دستگاه موتورسیکلت عبوری و واژگون کردن سرنشینان آنها می نماید .

سرانجام خودرو مسروقی با تلاش مأمورین گشت آگاهی متوقف ، راننده آن دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و به سرقت خودرو اعتراف می نماید .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمدرضا

خودت فهمیدی چیرو کپی پیست کردی خودرو 3 اذر بعد از تعقیب و گریز متوقف شده میگی 7 اذر سابقه سرقت داشته . دقت کن

0
0
پاسخ
1393-09-14 16:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.