1393-09-13 10:52
4458
5
6773
در حضور روحانی و مسئولین گلستان انجام شد ؛

رقص دسته جمعی زنان و مردان در افتتاح کریدور شرق خزر + تصاویر

متاسفانه روز گذشته در پی غفلت و کم توجهی مسئولان برگزاری مراسم افتتاح راه‎آهن بین‎المللی شرق دریای خزر که با حضور رئیس جمهوری و جمعی از مسئولان برگزار شد شاهد برخی اقدامات بودیم که بسیار تاسف انگیز است.

به گزارش گلستان ما ، متاسفانه دیروز و در پی غفلت و کم توجهی مسئولان برگزاری مراسم افتتاح راه‎آهن بین‎المللی شرق دریای خزر که با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برگزار شد شاهد برخی اقدامات ضذ فرهنگی بودیم که بسیار جای تاسف و نگرانی است.

رقص و پایکوبی زنان در آیین برگزاری مراسم افتتاح راه‎آهن بین‎المللی شرق دریای خزر آن هم در حالی که مردم ایران اسلامی عزادار سید و سالار شهیدان هستند و برای اربعین حسینی این روزها چند میلیون نفر از مردم عازم کشور عراق هستند تا این مراسم معنوی را با عظمت و عزت و شکوه بیشتری رونق ببخشند آنوقت متاسفانه شاهد برگزاری مراسمی همراه با رقص و پایکوبی برای افتتاح یک خط راه آهن هستیم.

در بخشی از این مراسم زن و مرد هم بصورت دسته جمعی و مختلط رقص محلی کرده و دستمال چرخانی کرده اند تا برای افتتاح راه‎آهن بین‎المللی شرق دریای خزر سنگ تمام گذاشته و هنر نمایی کرده باشند تا بی حرمتی اقدام ضد فرهنگی ایرانی و اسلامی را به اوج خود برسانند.

در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما پاسداری از ارزشها و دفاع از فرهنگ که دغدغه مقام معظم رهبری است بسیار اهمیت دارد و امسال هم که سال اقتصاد و فرهنگ است باید نگاه عمیق تری به مسئله فرهنگ داشته باشیم و مسئولان هم از عفلت و کم توجهی دوری کنند اما ظاهرا مسئولان عنوان اول دوم امسال را به دست فراموشی سپرده اند و فقط میخواهند به مسئله اقتصاد توجه کنند که بسیار جای تاسف دارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کوهساریان

حتما به خاطر دارید که سالها پیش امریکا برای حل مشکل استفاده از خودکار در فضا و معلق شدن جوهر آن میلیون ها دلار هزینه کرد و وقتی به چنین تکنولوژی دست پیدا کرد، روسها گفتند ما چنین مشکلی نداشتیم و از مداد استفاده می کردیم.حال نمی توان همه چیز را به پای بی حرمتی گذاشت. سعی کنید دیدگاه بهتری داشته باشید. چرا که نمی توان از برنامه هایی که دیگر کشور ها با توجه به اعتقادات و رسوم خود برگزار می کنند گله کرد. آن هم با این لحن. لیکن می شد توصیه کرد بعد از این وضعیت داخلی را به سمع کشورهای همسایه برسانیم و قطعا ایشان هم رعایت خواهند کرد.

0
0
پاسخ
1393-09-13 20:04
سعید

چه ربطی دارهچرا الکی شلوغش میکنینبا وجود تفکراتی مثل شماهاست که ایران هیچوقت پیشرفت نخواهد کردچون همیشه اصل رو ول میکنین و فرع رو میچسبینالبته میدونم چون به ضررتون نوشتم تائید نمیشهچون همه باید مطابق میل شما عده ی خیلی قلیل حرف بزنن

0
0
پاسخ
1393-09-13 22:34
احمد

زنده باد احمدی نژاد.

0
0
پاسخ
1393-09-14 14:06
س ز

ربطشو بعداً می فهمیاصل یعنی چی؟ یعنی خدا و پیغمبر و امام و عزاداریش هیچ ؟؟!!!!اصل یعنی ، رقاصی و دیدزنی رییس جمهور ام القراء اسلام !!؟؟؟قلیل منظورت کیان؟همونایی که تو عاشورا برای برهم زدن عزای امام حسین (ع) دست و هورا میکشن یا کسایی که برای امام حسین(ع) خون و جونشونو می دن؟؟؟!!

0
0
پاسخ
1393-09-16 17:30
کوهساریان

اقای سعید کاملا حق با شماست.س ز شمام چیو به چی ربط می دید! بقیه مردم دنیا خدا ندارن؟ رسم و رسوم و ایین و اعتقاد ندارن؟ فقط شما دارید؟ به هیچ ملتی احترام نمی گذارید و ادعا هم دارید. ام القراء هنوز نشدیم دوست عزیز. بذارید بشیم بعد. با وجود تهمت زن هایی مثل شما نخواهیم شد. شما اونجا بودید؟ در مورد دید زدن یه آدم اینجا حرف می زنید! یه رئیس جمهور. این کار شما می تونه متعاقب پیگرد قانونی بشه.

0
0
پاسخ
1393-09-23 16:29

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.