1398-06-23 14:59
574
0
65459
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس مطرح کرد؛

انقلابیون سر به نیزه می‌دهند اما دست دوستی به دشمن نه/ دست دوستی به استکبار یعنی نفهمیدن پیام عاشورا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با اشاره به اینکه کسانی که در اندیشه دست دوستی به دشمن هستند پیام عاشورا را نفهمیده‌اند، گفت: انقلابیون سر به نیزه می‌دهند اما دست دوستی به دشمن نمی‌دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا دیلمی صبح امروز در جمع مدیران هیئت‌های مذهبی و فعالان تشکل‌های دینی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مدد تفکر عاشورایی تا به امروز بر عزت و اقتدار خود افزوده است، اظهار کرد: رمز پویایی و ماندگاری انقلاب و اقتدارش نیز برای همیشه تاریخ همین تفکر عاشورایی خواهد بود.

وی با بیان اینکه آن کس که می‌خواهد به بهانه سختی و فشار دست دوستی به استکبار بدهد قطعا پیام سیدالشهدا (ع) یعنی «هیهات من الذله» را نشنیده است، افزود: همه ما سال‌هاست که ثابت کرده‌ایم که انقلابیون با تاسی از امام حسین (ع) سر به نیزه می‌دهند اما تن به ذلت نمی‌دهند.

* انقلاب اسلامی با مقاومت پابرجا مانده نه با سازش

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تقدیم بیش از 213 هزار شهید در راه انقلاب اسلامی نشان‌دهنده همین مطلب است، خاطرنشان کرد: این انقلاب باشکوه تا به امروز با مقاومت و ایستادگی پابرجا مانده است نه با سازش در برابر استکبار فلذا هرکس به دنبال سازش باشد قطعا در مسیر انقلاب حرکت نکرده است.

دیلمی با اشاره به اینکه برگزاری مراسمات دهه نخست محرم با شکوه و جلال خاص خود نشان‌دهنده عظمت و بزرگی شما ملت شریف و مومن بود، ادامه داد: جوانان عاشورایی باید در مسیر امر به معروف و نهی از منکر به ویژه نسبت به مسوولان که در کلام رهبری بخش اصلی این فریضه الهی است، فعال‌تر شوند.

* امر به معروف و نهی از منکر مسوولان نیازمند حضور جوانان عاشورایی

وی با بیان اینکه درس عاشورا و تاسوعا دشمن‌شناسی و اقدام به هنگام است، تصریح کرد: امروز همه دنیا می‌دانند که جبهه‌ای که در برابر گفتمان انقلاب اسلامی یعنی همان گفتمان مقاومت ایستاده است هر روز به نابودی و اضمحلال نزدیک‌تر می‌شود و نشانه‌های شکست آن بیش از پیش نمایان شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر افول تمدن تقلبی جهان غرب در کنار رشد و پویایی فرهنگ مقاومت در جای جای دنیا، اضافه کرد: نهضت و تفکر عاشورا امروز مهم‌ترین موضوعی است که باید از طریق گفتمان انقلابی به بدنه جامعه و به ویژه مسوولان منتقل شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.