1398-04-25 05:58
994
0
64407
مدیر تولید انیمیشن «دیرین دیرین»:

امروز دوره رونق رسانه های محلی است/ با تولید 2100 انیمیشن هم فرهنگ سازی کردیم هم درآمدزایی/ در انیمیشن هم باید به سمت بازارهای محلی برویم

مدیر تولید انیمیشن «دیرین دیرین» گفت: دوره ضریب نفوذ رسانه های ملی در میان مردم گذشته لذا رسانه ها نیز باید محلی باشند؛ از این رو انیمیشن با بازار محلی بسیار جذاب است و باید انیمشین با گویش و ‌موضوع محلی تولید شود تا راهگشا باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از صبح توس، محمد ابوالحسنی، مدیر تولید انیمیشن «دیرین دیرین» ظهر امروز در هشتمین گردهمایی مدیران مراکز فضای مجازی سپاه‌های استانی سراسر کشور در مشهد مقدس، اظهار کرد: از سال 93 تا 98 با ساخت حدود 2 هزار انیمیشن فرهنگسازی کردیم که در این راستا ظرفیت کادر ما از ۱۲ نفر به ۱۷۰ نفر افزایش نفرات داشت و توانستیم بازار جدیدی خلق کنیم.

وی افزود: در سال ۹۲ حدود ۲۵ مشتری دولتی برای ساخت انیمیشن در راستای فرهنگسازی داشتیم؛ آنها می توانستند به راحتی کار را لغو کنند لذا از همان سال ها بازار تبلیغات و اطلاع رسانی شکل گرفت.

ابوالحسنی تصریح کرد: پس از آن تبلیغات تلویزیونی رو به افول گذاشت و تبلیغات در فضای مجازی رو به رشد شد؛

مدیر تولید انیمیشن «دیرین دیرین» خاطرنشان کرد: برایمان آیتم های کوتاه یک دقیقه ای مهم بود و در این راه تولید روزانه و کاراکتر محور ‌بودن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تا ۹۳ درگیر پیش تولید بودیم که در سال ۹۴ منتشر شد؛ بازار انیمیشن ۳۰ میلیارد تومانی است و ۳۰۰ گروه انیمیشن ساز در کشور فعال هستند.

ابوالحسنی بیان کرد: بازار تبلیغات معادل بازار ۳۰ میلیاردی انیمیشن کل کشور است و از سال ۹۴ تا ۹۷ حدود ۲۱۰۰ قسمت ساخته شد و درآمدزایی و مخاطب و ضریب نفوذ داشتیم که می‌توانیم با برآورده کردن نیاز مردم و بازار سرگرمی کسب و کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پایه بازار محتوای جذاب و سرگرم کننده برای مردم است گفت: بازار آموزش در کشور وجود دارد که برخی اشتباهاً از آن سهم میگیرند و با همین تبلیغ نیاز کاذب ایجاد می‌شود.

مدیر تولید انیمیشن دیرین دیرین با اشاره به اینکه در بازار بین الملل، تولید انیمیشن در ایران از همه جا ارزان تر است، ادامه داد: زمانی در غرب تبلیغات هایپر مارکتها رایح بود اما غرب فهمید کار اشتباهی کرده ولی ما در حال تکرار اشتباهات آن ها هستیم از این رو باید در بازارها به سمت ایجاد بازار محلی برویم.

ابوالحسنی گفت: ضریب نفوذ رسانه های ملی در میان مردم رو به افول بوده؛ لذا رسانه ها نیز باید محلی باشند؛ از این رو انیمیشن با مارکت و بازار محلی بسیار جذاب است و باید انیمشین با گویش و ‌موضوع محلی تولید شود تا راهگشا باشد. در نتیجه براحتی با مردم ارتباط بگیرد، درآمد داشته باشد و به کسب و کار تبدیل شود.

مدیر تولید انیمیشن دیرین دیرین بیان کرد: از بازار های محلی می توان در استان بهره مند شویم تا تولیدات دایره مخاطب را‌ افزایش دهیم زیرا جمع آوری مخاطب می‌تواند درآمدزایی داشته باشد؛ کنار تولید تیم انتشار نیز مهم است و ما در این راستا در ۱۶ پلت فرم کار را منتشر می کنیم و تیم تحقیق و توسعه برای آینده نگری کسب و کار و بالا رفتن راندمان مهم است.

اانتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.