1393-09-06 17:34
2286
0
6373
در افتتاحیه تشکل دانشگاهی در اصفهان رخ داد؛

ضرب و شتم خبرنگار و عکاس خبرگزاری دانشجو ! + عکس

خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در نشست افتتاحیه انجمن اسلامی پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان وانجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، از سوی برگزار کنندگان این مراسم مضروب شد.

به گزارش گلستان ما ، نشست "واکاوی نقش جنبش دانشجویی در جامعه سیاسی ایران" و افتتاحیه انجمن اسلامی پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی عصر امروز در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با حضور مسعود پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های فراوانی برگزار شد.

طبق اعلام مجری برنامه، قرار بود پیام ارسالی محمد خاتمی به مناسبت راه‌اندازی این دو انجمن دانشجویی در آغاز این برنامه قرائت شود، که به محض نام‌بردن اسم وی، گروهی از حضار به این موضوع واکنش نشان داده و اقدام به مخالفت کردند، که این موضوع با واکنش دفعی و ضرب و شتم این دانشجویان از سوی برگزارکنندگان برنامه مواجه شدند.

در این حین یکی از مسئولین برگزار کننده این نشست نیز با برخورد فیزیکی و ضرب و شتم خبرنگار و عکاس "خبرگزاری دانشجو" و سایر خبرنگاران نسبت به مستندسازی این درگیری واکنش نشان داد. در این درگیری خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از ناحیه سر و صورت مضروب شده و از سوی کادر پزشکی تحت درمان قرار گرفت.

بنا به اعلام کادر پزشکی این موضوع قابل پیگیری در مراکز درمانی و پزشکی قانونی تشخیص داده شده است.

این برنامه به دلیل درگیری برگزار کنندگان با دانشجویان مخالف حدود نیم ساعت به جنجال کشیده شده وفضای سالن را تحت تاثیر قرار داد، که این موضوع با ترک جلسه از سوی جمعی از دانشجویان همراه شد.

لازم به ذکر است، طبق اعلام منابع آگاه این برخورد های زننده و ضرب و شتم خبرنگاران از سوی مسئولین برگزار کنندگان مراسم و عواملی از خارج دانشگاه انجام شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.