1398-03-13 14:33
685
0
63671
رئیس کل بانک مرکزی:

آمریکا اعلام کرده به حداکثر فشار رسیده است/ ما مسیرهای خودمان را برای صادرات نفت داریم/ پیام‌های مکرر آمریکایی‌ها برای مذاکره نشان از شکست تحریم‌ها دارد

عبدالناصر همتی با بیان اینکه آمریکایی ها اعلام کرده اند که فشارهای سیاسی وتحریم هایشان به حداکثر رسیده است بیان کرد: هیچ کدام از این فشارها نمی تواند روی این تاثیر بگذارد.

به گزارش گلستان ما، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی دانا با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: بهترین دلیل شکست  مثلث اسرائیلی آمریکایی و کشورهای مرتجع که در مکه مکرمه جمع شدند تا علیه ایران قعطنامه صادر کنند حضور حماسی مردم ایران در روز قدس است؛ به نظر من اجلاسیه‌ها نشان می دهد که ایران موفق بوده و موفق خواهد شد و روند حوادث هم نشان می دهد که تلاش آن ها بی نتیجه است.

وی در مورد آینده برجام گفت: بنابر تصمیماتی که مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی گرفته پیش خواهیم رفت و تلاش های امریکا و دنباله روهایش خیلی نتیجه نخواهد داشت.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: انها اعلام کرده اند که به حداکثر فشار رسیده اند و تلاش کردند صادرات نفت ما را قطع کنند اما ما راه ها و مسیر هایی پیدا کردیم و روندی را برای کسب درآمدهای مان داریم که هیچ کدام از این فشارها نمی تواند روی این تاثیر بگذارد.
وی درباره صحبت های ترامپ برای مذاکره و پیدا کردن میانجی گفت: این پیغام هایی که امریکایی ها می فرستند نشان داده تلاش های انان شکست خورده و شاهد پیروزی مردم ایران خواهیم بود.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.