1398-03-08 17:33
851
0
63549

پسران سخنگوی دولت و مهرداد تاوتلی چه رابطه‌ای با هم دارند؟/ مهرداد تاوتلی چگونه هتل مریم کیش را برای مجموعه بابک زنجانی خرید؟

برخی گزارش‌های رسیده حاکی از این بوده که مهرداد تاوتلی مدیرعامل فعلی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در تلاش برای نقل مکان به یکی از معاونت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

به گزارش گلستان ما، مهرداد تاوتلی ۱۳ خرداد ماه سال ۹۵ به عنوان مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور منصوب شده است.

شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال ۱۳۷۹ تاسیس شده و مالکیت این شرکت در حال حاضر به صورت مساوی به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی واگذار شده است.

گفته می‌شود که او یکی از کارمندان شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش بود که پس از حضور بابک زنجانی در کیش، تاوتلی از طریق اطرافیان زنجانی به او وصل شد و ایده خرید هتل مریم کیش را مطرح کرد. او موفق شد با ارایه یک قیمت غیرواقعی که برآورد می‌شود چیزی حدود دو برابر قیمت بوده، هتل مریم کیش را برای مجموعه بابک زنجانی خریداری  و تحت عنوان هتل سورینت مشغول به بازسازی آن شد که گویا، هزینه بازسازی آن از قیمت خود هتل هم بیشتر شد!

بعد از بازسازی این هتل، مهرداد تاوتلی مدیریت هتل مذکور را به همراه همسرش بعنوان مدیر داخلی به عهده گرفت. به نظر می‌رسد تاوتلی از فعالیت در این هتل توانسته با فرزندان علی ربیعی از جمله حسن و صالح و همچنین محمد ربیعی، برادر ربیعی آشنا شود.

تاوتلی، بعد از مدتی توانست مدیریت هتل شایگان کیش از زیرمجموعه شرکت آرین‌ پارسه کیش متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری را به عهده بگیرد و همسرش نیز به مدیریت هتل سورینت کیش رسید. حضور در مدیریت هتل شایگان برای تاوتلی بسیار ثمربخش بود زیرا مدیریت در این هتل به سکویی برای پرش تاوتلی به مدیریت گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی تبدیل شد.

گفته می‌شود که در دوران مدیریت هتل شایگان، با ارتباطاتی که با محمد ربیعی، صادقی فر و فرزندان ربیعی ایجاد کرد توانست به مدیرعاملی شرکت ایرانگردی و جهانگردی برسد. ظاهرا بعد از رفتن تاوتلی به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، همسر تاولی هم به مدیریت هتل شایگان رسید و  کریمی از دوستان نزدیک آنها هم به مدیریت آرین پارسه کیش منصوب شد.

به نظر می‌رسد مهرداد تاوتلی، همچنان با فرزندان ربیعی ارتباطات نزدیکی داشته و جلسات خود را با آنها ادامه می‌دهد. چندی پیش هم تاوتلی برای معاونت گردشگری خیز برداشته بود که مونسان رئیس سازمان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  از این تصمیم منصرف شد. از تاوتلی، به عنوان یکی از نزدیکان بابک زنجانی در شرکت سرمایه‌گذاری سورینت یاد می‌شود.

منبع: ۹۰اقتصادی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.