1393-09-05 14:16
3323
0
6329
گزارش از همایش سراسری بسیج در کشور/

تجمعات ارتش بیست میلیونی در سراسر کشور/ قدرت بسیج چشم دشمنان را کور کرد

همزمان با روز بسیج، تجمعات گسترده بسیجیان در سراسر کشور برگزار شد تا دشمن بداند قدرت بسیج نه تنها کم نشده بلکه روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش گلستان ما ، همزمان با روز بسیج، امروز 5 آذر ماه تجمعات گسترده بسیجیان در سراسر کشور با عنوان همایش بسیجیان برگزار شد.

سردار نقدی در تهران: بسیجیان شور آزادی بیت المقدس را در سر دارند

سردار محمدرضا نقدی در همایش بزرگ اقتدار که با حضور گسترده بسیجیان در میدان فلسطین تهران برگزار شد، گفت: آمریکا با استفاده از ترفندها و توطئه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و بکار گیری ظرفیت رسانه ها، می خواهد ملت بزرگ ایران را واردار به سازش کند، که هیچگاه به این هدف خود نخواهد رسید.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد مانع حمایت مردم ایران اسلامی از مقاومت مردم فلسطین شود، تاکید کرد: ملت آگاه، فهیم و بابصیرت ایران اسلامی همواره مدافع و پشتیبان نظام اسلامی، مظلومان و مستضعفان جهان هستند.

سردار نقدی گفت: اگر آمریکای جنایتکار می خواهد چند روزی به عمر ننگین خود ادامه دهد، باید پایگاه های نظامی خود را در کشورهای مسلمان جمع کرده و دست از حمایت رژیم غاصب صهیونیستی بردارد. 

وی، بسیج را الگوی موفقی در نظام مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: بسیجان خون خود را برای تحقق ارزش های دینی و آموزه های اصیل قرآنی نثار کردند و همواره آماده جانفشانی برای اجرای فرامین رهبری هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: بسیجیان این کشور مصمم هستند تا نماز فتح و پیروزی را به امامت رهبر معظم انقلاب در مسجدالاقصی اقامه کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه اخلاص، محبت و مودت ملت ایران اسلامی به رهبری موجب پیروزی و موفقیت های درخشانی شده، گفت: رمز موفقیت بسیجیان، عشق و ایمان به پروردگار و وحدت، انسجام و یکپارچکی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت بسیج علاوه بر کسب استقلال، عزت و عظمت، در عرصه های مختلف همچون مسایل دفاعی، نظامی ، علمی و اقتصادی به پیشرفت های بزرگی دست یافته که این روند با اقتدار ادامه دارد.

سردار نقدی، سرافرازی، سربلندی و پیشتازی ایران اسلامی را مرهون تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان ضمن اجرای وصایای ارزشمند امام راحل، حافظ و پاسدار راه و آرمان شهدا نیز هستند.

سردار جعفری در کرمان: مقاومت تا بیخ گوش صهیونیست‌ها رفته است

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری دقایقی پیش در اجتماع بزرگ «شکوه مقاومت» در کرمان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: صدور فرمان تشکیل بسیج از سوی رهبر کبیر انقلاب صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پس از تسخیر لانه جاسوسی مشخص شد که دشمن اصلی انقلاب اسلامی آمریکای جهان‌خوار است، ادامه داد: امام راحل نیز به منظور آمادگی دفاعی مردم ایران که به صورت کامل و گسترده انجام بگیرد تا در برابر توطئه‌های آمریکا و نظام سلطه بتوانیم مقاومت کنیم، فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی در سال 58 را دادند و هنوز به یک سال نکشیده بود که جنگ را بر ما تحمیل کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: این پیش‌بینی و دوراندیشی امام راحل را می‌رساند که با رهبری پیامبرگونه خود این انقلاب را به ثمر رساندند و آمادگی لازم را در مردم ایجاد کردند؛ بسیج رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیج نعمت بزرگی بود که با تایید آن کشور جمهوری اسلامی ایران تضمین شد، عنوان کرد: در برابر تمام توطئه‌ها و ناامنی‌های دشمن و همچنین عرصه‌های داخلی و مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... بسیج حضور فعال و گسترده‌ای دارد.

سردار جعفری به حضور علیرضا رزم‌حسینی عنوان استاندار کرمان اشاره کرد و گفت: این رزمنده دوران دفاع مقدس به عنوان استاندار تجربه‌های زیادی در عرصه مدیریت و اقتصاد دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: دیدگاه‌های خوبی استاندار برای توسعه کرمان دارد، بسیجیان و تمام مسئولان باید از این فرصت برای توسعه استان و رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

وی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد توسعه همراه با عدالت و پیشرفت در استان کرمان باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: شما مردم کرمان قدر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان و فرمانده سپاه ثارالله را باید بدانید.

وی با بیان اینکه بسیج نعمت بزرگی بود که با تایید آن این کشور تضمین شد، عنوان کرد: بسیج در برابر تمام توطئه‌ها و ناامنی‌های داخلی، مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... حضور فعال و گسترده‌ای داشته و دارد.

IMG_5032

IMG_4939

IMG_5097

فرمانده سپاه کرمانشاه: بسیج آماده مقابله با هر نوع تهدید و ترفندهای دشمنان است

بسیجیان کرمانشاه در ششمین روز از هفته بسیج در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه جمع شدند تا وحدت میان بسیجیان اقشار را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلف حضوری فعال و چشمگیر داشته اند.

سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به هراس دشمنان از توان و اقتدار بسیج، افزود: نیروی عظیم بسیج گوش به فرمان ولی امر مسلمین آماده دفاع از کشور در برابر تمامی متجاوزین است.

وی خاطر نشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب با تدبیر و آینده نگری خود بسیج را پایه گذاری کرد و امروز شاهد هستیم که کارنامه بسیج سرشار از افتخارات زرین در عرصه های مختلف است.

کریمی بر ادامه راه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان جنگ نرم را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده اند، اما نیروهای بسیجی در مقابله با این نوع جنگ دشمن نیز پرچمدار بوده اند.

وی بسجیان را به عنوان الگوهای مقاومت و ایثار معرفی کرد و افزود: این نیروی عظیم آماده مقابله با هر نوع تهدید و ترفندهای دشمنان هستند.

IF

فرمانده مقاوت بسیج ناحیه زاهدان: بسیجیان با بصیرت در مقابل جنگ نرم صف آرایی کرده اند

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صبح امروز 5آذر با حضور مسئولان کشوری و استانی، اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلای قدس زاهدان برگزارشد.

سرهنگ محسن اکبری ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در گفت و گو با زاهدانه اظهار داشت : صبح 5 آذر همزمان با کل کشور تجمع بزرگ بسیجیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده سپاه سلمان استان ، خانواده معظم شهدا ، جمعی ازمسئولین استان و جمع کثیری از بسیجیان در مصلی قدس زاهدان برگزار شد .

وی گفت : در 5 آذر 1358 فرمانی مقدس از سوی رهبر کبیر انقلاب صادر شد که راهبرد دفاعی انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل گرفت و اگر این آینده نگری رهبر بزرگ نبود با توجه به خطرات و توطئه هایی که کشور ما با آن روبرو بود مشخص نبود سرنوشت کشور ما چگونه می شد .

اکبری از آمادگی گردان های امام حسین ، گردان های بیت المقدس، نمونه ای از گردان های پایگاه محور عاشورا ، گردان های کوثر و گردان های الزهرا و  اقشار مختلف بسیج و حلقه های سرگروه های بسیج اهم از برادران و خواهران ، شیعه و سنی در این اجتماع عظیم خبر داد.

وی امر به معروف، جهاد فرهنگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و نیز اشتغال زایی، تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را از عرصه های فعالیت بسیج در مبارزه با جنگ نرم بیان کرد و افزود : دشمن اکنون ازطریق جنگ نرم می خواهد به داخل کشور نفوذ کند و بسیجیان با بصیرتی که دارند در مقابل این تهاجم صف آرایی کرده اند.

اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان سپاه زاهدان برگزار شد+ تصاویر

اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان سپاه زاهدان برگزار شد+ تصاویر

اجتماع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان سپاه زاهدان برگزار شد+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج همایش 3 هزار نفری شکوه پایداری صبح امروز توسط سپاه ناحیه ثارالله شیراز در خیابان شهید محلاتی برگزار شد.
 


همایش 3 هزار نفری شکوه پایداری در شیراز

همایش 3 هزار نفری شکوه پایداری در شیراز

همایش 3 هزار نفری شکوه پایداری در شیراز

همایش 3 هزار نفری شکوه پایداری در شیراز

فرمانده سپاه خوزستان: بسیج همچنان زنده است

همزمان با هفته بسیج و پنجم آذر ماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین از نخستین ساعات صبح امروز بیش از پنج هزار بسیجی اهواز با تجمع در  مصلای امام خمینی اهواز این روز را گرامی داشتند.

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان  با اشاره به تجمع بسیجیان در استان گفت:امروز در سرتاسر استان بیش از 20 هزار بسیجی خواهر و برادر تجمع باشکوهی داشته اند که یک نمونه از آن همین تجمع 5 هزاری نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد:دشمنان داخل و خارج بدانند بسیج همچنان زنده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند"تا بسیج است جمهوری اسلامی از طرف دشمنان تهدید نخواهد نشد" بسیج یک رکن اساسی در انقلاب اسلامی است.

بسیج دانش آموزی، بسیج مهندسین، هنرمندان، کارگری، فرهنگیان، پایگاه های بسیج خواهران و گروه های مختلف از بسیجیان شهرستان اهواز دراین تجمع شرکت داشته و در پاسداشت روز بسیج برنامه های مختلفی را اجرا کردند.

انتهای پیام/دانا

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.