1398-02-17 08:02
786
0
63065
در دیدار سردار غیب پرور با فرمانده ناجا عنوان شد؛

وفاق و رفاقت نیروهای ناجا، بسیج و سپاه/ اقدامات بزرگ روحیه جهادی می خواهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وجود وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای ناجا، بسیج و سپاه، از اقدامات نیروی انتظامی تقدیر کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین به اتفاق معاونان، با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا دیدار و گفت‌وگوکرد.

سردار غلامحسین غیب پرور در این نشست صمیمانه اظهارداشت: خداوند را برای توفیق درک دوباره ماه مبارک رمضان شاکریم و ان‌شاءالله بتوانیم از فیوضات این ماه کریم بهره ببریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و سازمان بسیج به سرچشمه زلال ولایت متصل هستند و این مهم، فرصت، برکت و سرمایه ارزشمندی است.

سردار غیب پرور با اشاره به وفاق و رفاقت عمیق میان نیروهای سپاه، بسیج و ناجا یادآور شد: فعالیت نیروهای ولایی و انقلابی در نیروی انتظامی و سازمان بسیج مستضعفان را برکت می‌دانیم.

وی با اشاره به تعاملات مطلوب نیروی انتظامی و سازمان بسیج خاطرنشان کرد: انجام اقدامات بزرگ در گرو رفتار و روحیه جهادی و انقلابی است و خوشبختانه امروز علاوه بر اینکه همدلی، یک دلی، ارتباط و تعامل میان نیروهای پلیس و بسیج وجود دارد، توسل بر روحیه جهادی و انقلابی نیز در این دو نهاد ولایی مشهود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی یادآور شد: تمام قد از ارزش‌های اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنیم.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه هماهنگی و هم‌افزایی مطلوبی میان ناجا و بسیج حاکم است، تأکید کرد: این رویکرد باید تقویت شود.

گفتنی است، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات نیروی انتظامی در صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.