1398-02-16 15:29
603
0
63057
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبر داد:

توافق دولت و مجلس برای بنزین/ کارت‌ سوخت احیا می‌شود؛ افزایش قیمت نداریم

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد کارت‌های سوخت به منظور جلوگیری از قاچاق بدون سهمیه‌بندی و با قیمت هر لیتر هزار تومان احیا شود.

به گزارش گلستان ما، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنا بر مذاکرات صورت گرفته از سوی دولت و نمایندگان دولت مقرر شد کارت‌های سوخت بدون سهمیه‌بندی و با قیمت فعلی (هر لیتر هزار تومان) به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت احیا شود.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر این اساس اضافه کرد: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس که در واقع نشست مشترک مجلس و دولت برای ساماندهی سوخت برگزار شده بود نمایندگان دولت از جمله وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور یافتند.

وی افزود: در جلسه امروز توضیحاتی در خصوص مسائل اقتصادی کشور ارائه شد و آقای نوبخت توضیحاتی در خصوص اصلاح لایحه بودجه ارائه کرد.

نعمتی بر این اساس گفت:پس از مذاکرات صورت گرفته بنا بر نظر دولت مقرر شد به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی سوخت  کارت‌های سوخت احیا شود.

وی بر همین اساس اضافه کرد:‌قرار شده در سال 98 کارت‌های سوخت احیا شود اما هیچ گونه سقف و سهمیه‌بندی برای بنزین نداریم البته با همان نرخ قبلی یعنی هر لیتر هزار تومان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.