1397-12-12 16:35
488
0
61611
مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ می دهد؛

پرداخت ۲ مرحله بعدی "بسته‌های حمایتی" چه زمانی است؟

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره وعده دولت مبنی بر پرداخت مراحل دوم و سوم "بسته‌های حمایتی" توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما، احد رستمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره زمان پرداخت مراحل دوم و سوم توزیع بسته حمایتی به خانواده‌ها طبق اعلام و وعده دولت اظهار کرد: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات برای توزیع بسته‌های حمایتی در مراحل دوم و سوم در نظر گرفته نشده، به همین دلیل، توزیع مراحل بعدی از بسته‌های حمایتی تا پایان سال جاری بعید است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد:  اقشار ضعیف جامعه اعم از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور ، بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی و تامین اجتماعی و همچنین بیمه‌شدگانی که دریافتی آنها کمتر از 3 میلیون داشته‌اند، از گروه‌های بودند که در مرحله اول بسته حمایتی خود را دریافت کردند.

رستمی یادآور شد: تعدادی از خانواده‌ها نیز به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض بودند که به اعتراض آنها رسیدگی شد و یک میلیون نفر از جمع 2 میلیون و 500 هزار نفر طی روزهای آتی رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.