1393-09-01 08:33
4690
3
6092

اعدام شیطان در ملأعام + تصاویر

شیطان خطرناک که زنان و دختران جوان را به خلوتگاه پر از تجهیزات جنگی می‌کشاند و در برابر دوربین فیلمبرداری آنان را تسلیم نیت شوم خود می‌کرد، در ملأعام اعدام شد.

به گزارش گلستان ما ، این مرد 32 ساله که «حسین» نام داشت بر اساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت شهر قائمشهر 17 اسفند سال 91 به جرم سیاه، نگهداری اسلحه جنگی که دو کلاشنیکف با پنج خشاب و 139 تیر جنگی، دو کلت کمری با 42 فشنگ، یک تپانچه قدیمی، دو بی سیم، دو اسپری اشک‌آور، چند سرنیزه جنگی، شمشیر و قداره است، دستگیر شد.

براساس این گزارش، در بازرسی از خانه این مرد خطرناک همچنین یک لپ‌تاپ و تعدادی فلش مموری به‌دست آمد که در آن فیلم‌هایی سیاه نگهداری می‌شد.

در بازبینی این فیلم‌ها اطلاعاتی از اعمال شیطانی متهم بازداشت شده به‌دست آمد که حکایت از شرارت‌های وحشیانه و تبهکارانه وی داشت. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از این فیلم‌ها، وی بارها به شیوه‌های مختلف زنان و دختران جوان را به خانه تنهایی خود کشانده و با تهدید به مرگ نیت شوم خود را اجرایی کرده بود.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد مرد خطرناک از صحنه‌های اقدامات سیاه خود فیلمبرداری کرده و برای تهدید و ارعاب طعمه‌های خود از آنها استفاده می‌کرد. در گزارش دادستانی قائمشهر آمده است که پس از دستگیری حسین بیش از 15 زن و دختر جوان که در دام وی افتاده‌اند و از ترس وی امکان حضور در دادسرا و ارائه شکایت را نداشتند، شناسایی شده‌اند. در دادخواست دادستان آمده که حسین در برابر دوربین فیلمبرداری بدون اعتنا به گریه‌ها و التماس‌های طعمه‌هایش بویژه زنی جوان در برابر دیدگان دختربچه سه ساله‌اش وی را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

باتوجه به همه اقدامات تبهکارانه حسین، دادسرای قائمشهر برای وی قرار مجرمیت صادر کرده و پرونده‌اش به دادگاه کیفری استان مستقر در قائمشهر ارسال شد.

بنابر این گزارش، پنج قاضی دادگاه کیفری استان پس از بررسی و مطالعه دقیق پرونده مرد خطرناک را به خاطر جرایم سیاه به اعدام در ملأعام محکوم کردند. همچنین در حکم صادره از سوی دادگاه کیفری استان این مرد به جرم نگهداری اسلحه جنگی به هفت سال و شش ماه زندان، به جرم نگهداری کلت کمری به سه سال زندان و به جرم نگهداری افشانه اشک‌آور به سه سال زندان محکوم شده است. بر اساس گزارش خبرنگار شوک، با توجه به اعتراض مرد شیطان‌صفت به رأی سنگین خود، پرونده برای رسیدگی ویژه به شعبه 11 دیوانعالی کشور ارسال شد و قضات دیوان نیز این حکم را تأیید کردند و قابل اجرا دانستند تا اینکه سحرگاه پنجشنبه 29 آبان مرد شیطان در بلوار ولایت قائمشهر به دار مجازات آویخته شد. / ایران

تصاویر را در لینک زیر ببینید.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط :

تصاویر(18+)/ اعدام متجاوز به عنف در ملاءعام در قائم‌شهر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

هموطن

خدا رو شکر که اعدام شد. حداقل دل من خنک شد

0
0
پاسخ
1393-09-01 15:23
حسن

قابل توجه دوستداران آمریکا و ... و آزادی های اونا. از نظر اونا این اعدام خلاف حقوق بشره و حداکثر باید چند سال زندانی بشند.

0
0
پاسخ
1393-09-02 12:45
پارسا عبدی

جک تعریف میکنی برادر من؟!شما در بین تمامی مسایل اینرا مشاهده نمودی؟همه جا و همه چیز نکات مثبت و منفی داردو هیچ کجا هم مستثنی نیست.به الله قسم که بنده منتقدین جدی و جز به جز بسیاری بسباری بسیار از قوانین و خط و مشی و راه و روش و... در تمدن غرب هستم و و جدی ترین اشکالات را هم دارم ولیکن این دلیلی بر هوچیگری و جوسازی و شعارهای نامربوط نمیگردد.مطمئنا اینجا، جای مناسبی برای تحلیل مبانی فکری و ادله موافقان و مخالفان اعدام نیست و ما هم قصد چنین کاری را نداریم ولی شخصاً بعنوان کسی که با وجود (راهکار اعدام برای اجرائم بسیار خاص و با بررسی بسیار تیزبینانه و موشکافانه) موافقم . ( جهت اطلاع شما داخل پرانتز: قانون اعدام در امریکا وجود دارد.)ولیکن پر واضح است که هیچ خردمندی، حتی شیفتگان فرهنگ غرب هم هیچ وقت از مسائل منفی موجود در آنها دفاع نمیکنند بلکه معتقدند که بایستی جنبه مثبت را اخذ نماییم که صدالبته این کار یسیار درست، عاقلانه میباشد و هیج تضادی هم بافرهنگ و دین اعتقادمان هم ندارد.دوره این شعارها، دیگر گذشته و این قبیل برخورد ها خیلی نخ نما است.الله اعلم

0
0
پاسخ
1394-04-09 15:12

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.