1397-10-22 14:33
554
0
60299
عضو خبرگان رهبری:

فضای مجازی فرصت خوبی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن است

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی فرصت خوبی برای خنثی کردن نقش های دشمن است، گفت: دیپلماسی قوی نقش کلیدی در خنثی کردن برنامه ایران هراسی و شیعه هراسی دشمن در دنیا دارد.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفتگو با قم فردا با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم در خصوص تلاش دشمن برای ایجاد اسلام هراسی و شیعه هراسی در دنیا ، اظهار داشت: در فرمایشات مقام معظم رهبری روی طراحی ها و برنامه ریزی های دشمنان انقلاب و کشور نکاتی مطرح شد که آنها دست از تبلیغات خود علیه انقلاب بر نمی دارند و گاهی ایرانی هراسی، گاهی اسلام هراسی و گاهی هم شیعه هراسی را مطرح می کنند.

وی ادامه داد:  به نظر بنده یکی از راه کارهای مقابله با این طراحی های دشمنان انقلاب این است که ما در عمل و رفتار خود به گونه ای اقدام کنیم که دنیایی که آنها می خواهند در آن ایجاد هراس کنند متوجه حقانیت انقلاب و جمهوری اسلامی شود.

عضو خبرگان رهبری بیان داشت: لذا ما می بینیم که وقتی گردشگران خارجی به ایران سفر کرده و چند روزی از شهرهای مختلف ایران بازدید می کنند نگاه آنها با آن چیزی که توسط رسانه ها برای آنها ایجاد شده است با آن چیزی که خود تجربه کرده اند کاملا متفاوت است.

وی ابراز داشت: دیپلماسی قوی می تواند نقش کلیدی در این جهت داشته باشد معرفی انقلاب،معرفی دستاوردهای انقلاب ، معرفی کشور به کشورهایی که دشمن روی آنها برنامه ریزی کرده است تا از انقلاب ایران آنها را جدا کند و بترساند، بهترین راه تبلیغ مثبت و معرفی کشور، انقلاب و دستاوردهای انقلاب می باشد .

امام جمعه قم با اشاره به فضای مجازی، خاطرنشان کرد:  امروز فضای مجازی فرصت بسیار خوبی می باشد که می تواند از طریق فضای مجازی با امکاناتی که در اختیار است از این ابزار به تعبیر رهبر معظم انقلاب ابزاری در جهت تودهنی به دشمن استفاده و بهره برداری کنیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.