1397-09-26 18:30
759
0
59611
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

عروج شهادت گونه فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر عروج شهادت گونه فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نزسا(نیروی زمینی سپاه )، آن را تسلیت گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح روز یکشنبه ۲۵ آذر سردار سرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده مخلص قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و به لقاءالله پیوست.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در این اطلاعیه عروج شهادت گونه فرمانده ولایی و انقلابی قرارگاه ثامن الائمه(ع) و از مجاهدت‌ها و تلاشهای خالصانه این جانباز و پاسدار مدافع حریم ولایت در برقراری امنیت و خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

Golestanema2

مرحوم سردار منصوری از دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و پس از دوران 8 ساله مقاومت و ایستادگی نیز مسئولیت‌های خطیری را در فرماندهی تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، فرماندهی لشکر ۵ نصر و فرماندهی قرارگاه قدس برعهده داشت و از سال ۱۳۹۳ با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه منصوب شد.

لازم به ذکر است؛ مراسم وداع با پیکر سردار منصوری عصر روز گذشته در مسجد امام علی(ع) واقع در بلوار فرامرز عباسی ۲۱ مشهد مقدس و مراسم تشییع صبح امروز دوشنبه 26 آذر از مقابل مهدیه به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.